{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

opgrader fra 26" til 27,5" {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en ældre Scott Voltage hardtail med en Large frame, men den er født ned 26" ruller.
Nu kunne jeg godt tænke mig at vide om det er muligt at skifte dem ud med et par 27,5" måske, for samtidig ed at få V-bremserne fjernet og monteret nogle hydrauliske i stedet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opgrader fra 26" til 27,5"
  • #1   17. jul 2018 Det tror jeg sgu ikke du kan....desværre....

  • #2   19. jul 2018 Som Rasmus skriver, så skal du nok ikke regne med at du kan kan få større hjul på en cykel designet til 26".
    Hydrauliske skivebremser kan du meget sandsynligt, hvis der er beslag til det på stellet og forgaflen?


  • #3   21. jul 2018 Jeg har kigget lidt på det og det kan ikke lade sig gøre, jeg havde misforstået et med 27,5" og 29 " fordi der er nogle tilfælde at det er muligt.
    Men der er mulighed for at montereskiver på, men så skal jeg lige ha nogle nye fælge på sammen med alligevel, og jeg kan enda nå at gå fra 7 gear til 9 gear bag på, skal bare lige ha en ny skifter også så.


  • #4   22. jul 2018 Mike P. Tænk tingene grundigt igennem inden du gør mere. Den udskiftning du snakker om kan hurtigt være så dyr at en nyere brugt mtb giver meget mere mening, også selvom du skifter til det billigste du kan komme afsted med.

Kommentér på:
opgrader fra 26" til 27,5"

Annonce