{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.955 visninger | Oprettet:

Mobil cykelvasker {{forumTopicSubject}}

Hej 😊

Hvis i skulle købe en mobil cykelvasker med beholder og batteri hvad ville i så købe?

Jeg kigger på Karcher med bike kit men er i tvivl om det er det rigtige valg?

https://www.skousen.dk/hus-have/rengoering/hoejtryksrenser/product/kaercher-oc3-bike/?gclid=Cj0KCQiA6dLgBRDoARIsAJgoM4uxpXRn3vFKQQDi7w8sHsVlw5kBY2kMiNBZiZH8M3Pmc3COi3dtk6IaAsEIEALw_wcB


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil cykelvasker
  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #2   15. dec 2018 Jeg købte den fra Kærcher i foråret og bruger den flittigt især nu hvor vejret er knap så godt.

    Tror jeg gav omkring 900kr for modellen uden børste. Kan ikke lige se fidusen i at give så meget extra for en børste og noget sæbe. En billig autobørste kan det samme og kan jo så bare skiftes ud hvis der kommer for meget olie på.

    Hvis jeg kommer hjem med en våd cykel kan jeg normalt meget let gøre den fin bare med sprøjten og de 4 liter vand i tanken.
    Når den skal have hele turen tager jeg lige en spand vand med autoshampo ved siden af.

    Det er superhurtigt at man ikke skal have en haveslange sat til og så bruger jeg altid varmt vand i tanken, så jeg er fri for at fryse fingrene. Tror måske også det virker lidt bedre med varmt vand og det tørre også hurtigere.

    Kan ikke afvise at den lille 4 liter tank kan være i underkanten hvis du skal rengøre en meget beskidt MTB.

    Kiggede forresten også på den fra Lomax men tænkte at når prisen alligevel var ca den samme så ville jeg hellere have en mærkevare i stedet for en "re-brandet" Kina-udviklet model. Den findes med mange andre navne på også.

    Hvis du falder over en billig Mobi (tror jeg den hedder), så bemærk at den ikke har indbygget batteri.

    Lidl havde forresten en til omkring 400 kr i forsommeren som jeg også købte. Den er næsten lige så god men den lyder lidt mere syg i pumpen og kan selvfølgelig kun fåes hvis de på et tidspunkt vælger at have den som spotvare en uges tid eller 2.


  • #3   15. dec 2018 Det lyder godt... Synes også Karcher er fin og kompakt men låget til beholderen er dog lidt noget skrammel synes jeg... Kan godt se det smarte i at have den med i bilen og lade muderet blive i skoven, men så skal den også være tæt!.
    Det er rigtigt nok at børste og sæbe er dyrt tilbehør men man får vel en lille boks som kan klikkes på også til opbevaring?


  • #4   16. dec 2018 Jeg har en mindre version af den fra Lomax og den fungerer ret godt.

    Men et lille tip: Hvis den ikke står frostfrit, så husk at tømme den for vand, også i slangen og pistolen.
    Sidste vinter tømte jeg kun tanken, men glemte at tømme pistolen. Det kostede en ny pistol.


Kommentér på:
Mobil cykelvasker

Annonce