{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

mbt hydrauliske bremse hyler .IGEN IGEN {{forumTopicSubject}}

En tur i regnvejr og bagbremse hyler igen grrrrrrrrrr.
Da det stadig er bagbremse der er problemet så skal tænker jeg at skifte kaliber og har set at man kan købe dem på Ebay ... under 400 kr på ebay...men tør man det ? Min tanke er at reserve dele originale er lavet i hope tal men at finde den rigtige sælger kan være svært.
Link til en af dem jeg har fundet
https://www.ebay.com/itm/Shimano-BR-BL-M355-Hydraulic-Disc-Brake-Set-Front-Rear-M355-Brake-G3-RT56-Rotor/201983195540?var=501991504472&hash=item2f0722f994:g:Hs0AAOSwvPRZY6DM#shpCntId

cykel :
http://www.velobikes.co.uk/2700/products/cube-2015-attention-275-hardtail-mountain-bike-in-blackwhite.aspx

Elsker den cykel og som alle os cykelnørder ved så gror man jo sammen med sin cykel. Giver ikke op over én dum kaliper: Kunne måske reparere kaliper men tror jeg måske er medskyldig i at den ikke virker.
Er ude efter nogen der køber stumper på nettet og kan anbefale noget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mbt hydrauliske bremse hyler .IGEN IGEN
  • #1   10. jul 2019 Det er jo "money back garanti" hvis du handler på eBay og betaler med paypal.

    Så "at finde den rigtige sælger" bør du ikke være bekymret over.

    Jeg har handlet et utal af gange på eBay, og de få gange der har været problemer med en vare "ikke modtaget" eller "fejl/forkert vare" der har jeg altid fået pengene tilbage igen.
    Så efter min bedste overbevisning kan du trygt og roligt handle på eBay, bare vær obs på told og moms hvis pakken kommer fra et, ikke EU land, og den bliver taget i tolden, så vil det blive lagt oven i pakkens pris.


  • #5   13. jul 2019 Er har du prøvet at bytte rundt på klodser og rotor.....?

  • #6   14. jul 2019 Ja alt er prøvet og ny kaliber skal der til. smiley

  • #7   15. jul 2019 Hvis det nu er rotor der larmer så hjælper nye bremser ikke....

    Jeg har på et par sram bremser haft samme problem og har det også på Shimano bremser men det forsvinder meget hurtigt når jeg cykler....

    I lørdags i vådt føre larmede min forbremse på næsten hele turen.....det er Shimano bremser men rotoren foran er en sram og er overbevist om at det enten er kombi af rotor og klodser eller rotor alene der får hyle lyden frem.....


  • #8   16. jul 2019 Front larmer ikke og bider rigtig. bag er helt væk og ting prøvet klodser rotor udluftning.
    Så nu en m446 og skal have fingre i kabel bh-559 1700 mm. Når gammel kaliber kommer af, så bliver den skilt ad. Eftersom jeg har pillet ved bagskifter og ikke front..så er det en fejl 40. Havde ikke orden bleed spacer og tror jeg har smadret stemplerne. Den nye kaliber kom med bleed spacer og nye klodser, så nu slange køb


    profilbillede
  • #9   16. jul 2019 Hele pointen er sikkerhed. Jeg skal vide hvor jeg har mine bremser, hvornår blokerer den osv. At køre med en bremse hvor du er i tvivl om hvad der sker hvis du trykker til ....farligt og ikke fedt. Vil have at hvis det går galt så er det mig der fejler og ikke at bremsen gør noget der overasker mig. Mekanikken skal jeg vende mig til og ikke omvendt smiley bagbremse bider ikke som front gør og det er noget skidt og farligt. Så nu kører jeg ca. 70% da det er limit for hvad jeg tør med defekt bagbremse.

  • #10   16. jul 2019 det lyder godt smiley

  • #11   18. jul 2019 bremsekabel bestilt med fittings oliven etc. fandt lige ud af at min cykel er en 2012 model. det at den ikke bider ordenligt kan jo også være slangen der bare er gammel. Har nok brugt bagbremse mere end forbremse. Går alt godt så kommer der en video hvor at jeg blokerer bagbremse til dækket giver op smiley

  • #12   18. jul 2019 Fakta er at forbremse spiller og den har jeg ikke pillet ved ...så fejl 40 og fare for gentagelse men giver det et skud. denne gang armeret med viden og korrekt udstyr...


Kommentér på:
mbt hydrauliske bremse hyler .IGEN IGEN

Annonce