{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.369 visninger | Oprettet:

styrfitting købs guide? {{forumTopicSubject}}

jeg sidder og leder efter styrfitting men som nybegynder er det ikke nemt. der er jo vildt mange og hvad passer på min cykel og hvad passer ikke jeg har en gt agressor og har lige købt en rock shox dart2 ((link fjernet) og vil gerne skifte styrfitting ved samme lejlighed så det bare spiller når jeg engang skal ud og køre, kan jeg så købe et headset bare det er 1 1/8" eller er der andre parametre der spiller ind når jeg skal købe sådan et?
mvh Bo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styrfitting købs guide?
  • #1   18. jan 2011 det skal lige siges at jeg har brugt de sidste aftener på at lede efter svar men kan intet finde nogen steder så hvis i kender et sted hvor der nogle gode DIY guides etc så modtages link med glæde smiley

• #2   19. jan 2011 det ville hjælpe hvis du havde oprettet din cykel så vi kunne se hvad type fittings du har i nu

• #3   19. jan 2011 uh det ville jeg også gerne men i bliver ved at afvise den har forsøgt med flere billeder og mere tekst men kan prøve igen

• #4   19. jan 2011 Jeg nåede lige at se din Agressor da du forsøgte at oprette den. Bød også velkommen men det var åbenbart ikke nok.

Jeg syntes nu du skal overveje det udskiftning af styrfittings på den gamle låge der.... Du skriver du har givet kr. 500 for den. Et nyt headset inkl afmontering af det gamle og montering af det nye, vil nok løbe op i det samme. Du skal bruge special værktøj til ipresning hvis du selv vil gøre det.

Hvis jeg var dig, ville jeg gå til den lokale cykelsmed og bede om et godt tilbud på udskiftning af headset. Og så købe noget billigt Ritchey til omkring en 150-200 kr... mere kan ikke betale sig til den cykel.

• #5   19. jan 2011 ...men det er i øvrigt et 1 1/8" du skal bruge smiley

• #6   19. jan 2011 hr Krigslund det er mere for jeg sidder og kigger på nettet og ser så sådan en side http://www.bike-discount.de/shop/k437/steuersaetze.html og der er jo vildt mange, tror jeg fik formuleret mig forkert kan jeg vælge et hvilket som helst bare at det 1 1/8 tomme eller skal det være et specielt der passer

• #7   19. jan 2011 Du kan se det på det headset der sidder i nu.

Hvis skålene sidder udvendig så er det et "normalt" headset. Hvis det sidder indvendig så er det integreret headset. Og ja det skal bare være 1 1/8"

• #8   19. jan 2011 super klart og tydeligt svar. tak skal du have

• #9   19. jan 2011 jeg kan også se at man kan købe en masse forskellige spacere er det bare for at få en højere styr højde ?

• #10   19. jan 2011 nuuh yiiipi nu er min nye forgaffel kommet skal ind til svendborrg og hente den nu damn smiley

• #11   19. jan 2011 Det er ikke nødvendigt med special værktøj for at få styrfittings i kronrøret.

Hvis du ikke er så handy, så tag lågen op til din lokale smed og han gør det på kort tid.

Jeg ville hellere bruge penge på andre opgraderinger end et dyrt headset

Kommentér på:
styrfitting købs guide?

Annonce