{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

patrick k
patrick k
Tilmeldt:
14. jul 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

spørgsmål omkring styret {{forumTopicSubject}}

hej.
er ny indenfor racer cykel..

men har arvet mig en racer cykel af ældre model smiley

jeg sidder derfor og kigger efter ny styr fordi det der sidder på ikke er helt "geddebukke" styr, men når jeg ser på nyere kan man skifte frempinden også, men på min går frempinden direkte ned i rammen, kan man skifte hele det stykke så man får en "stang" ned i rammen, og så frempind og styr, ellers kan det ikke lade sig gøre?
evt et link til den "stang" ville være fedt smiley
kan tage et billede hvis i ikke helt forstår?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
spørgsmål omkring styret

Annonce