{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.593 visninger | Oprettet:

Jonathan H
Jonathan H
Tilmeldt:
2. jul 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Short John - Everton Smith klistermærker {{forumTopicSubject}}

Hej cykelgalleri, Jeg er igang med en renovering af en gammel rusten Short John. Jeg vil gerne have den malet, men så må jeg jo pille klistermærkerne af. Ved I tilfældigvis, hvor nye kan erhverves, om muligt? Mvh Jonathan


Nærlokale nyheder til Sindal og omegn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Sindal få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Sindal. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Short John - Everton Smith klistermærker
  • Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #1   2. jul 2020 Front logo

    profilbillede
  • Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   2. jul 2020 Logo på stellet

    profilbillede
  • #3   8. jul 2020 Dem tvivler jeg på du kan opdrive i originalversioner. Det var vel Egedesø i Odense som sidst havde med SCO at gøre. Tror dog ikke det er vejen at gå - ingen på det sted ved vel længere hvad SCO er for en størrelse. Jeg ville måle dem op og få lavet replicas.
    Hvis du er lidt grafisk minded, kan du selv printe det til baggaflen, klar decalfolie fåes fra mange fabrikanter - jeg har lavet masser af den slags.
    Værre ser det ud med det SCO-mærke med spejlbaggrund - det bliver sku' nok lidt dyrt at få kopieret. Tror i øvrigt jeg har kataloget, hvor cyklen er i..


  • Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   8. jul 2020 Tak for forslaget Ove!

    Jeg har aldrig fået lavet den slags grafisk arbejde før, men det skal da prøves.


  • #5   13. jul 2020 Det må være den model til højre, du er ved at renovere.

    profilbillede
  • Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   17. jul 2020 Den ligner, men det er ikke helt den model.

    Min cykel har et lidt anderledes stel end modellen fra billedet.
    Tror de har været produceret lidt forskelligt over årene. En af forskellene er der hvor baggaflen møder sadelpinden. Der er de fleste modeller skruet sammen, men enkelte modeller (min inklusiv) er svejset sammen. Jeg synes det giver et mere stift og solidt stel, men kender ikke nærmere til hvorfor der er den forskel..


  • #7   26. okt 2020 Jeg har selv købt et par stafferinger til min gamle budcykel. Dem købte jeg ved dinlongjohn.dk - dog ikke de samme som du søger. Men ved, at de er villige til at undersøge om de evt. kan skaffe det man går og mangler.. Du kan da tage et kig på deres hjemmeside: https://dinlongjohn.dk
    Vh Keld


  • Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   28. okt 2020 Tak for tippet Keld.
    Jeg har haft fat i Stickers Viborg, men de ville have 700 kr. for at lave klistermærkerne. Det synes jeg er i overkanten. Det kan være at dinlongjohn.dk kan hjælpe!


Kommentér på:
Short John - Everton Smith klistermærker

Annonce