{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Kæde til 12 speed mtb {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Bianchi Magma 9S med 1x12 speed deore, kassetten er 10-51 mener jeg.
Jeg skal have skiftet kæde, men kæden fåes i 116, 126, 128 og 138 links. Jeg har en kædesprænger men vil gerne bare købe den rigtige fra start.
Er der en som ved hvad længde kæde jeg kører med eller som kan fortælle mig hvordan jeg korrekt tæller led på min kæde?

Vh Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæde til 12 speed mtb
  • #1   18. jun 2023 Hvert led i kæden et inderled og yderled, som vist på billedet.
    Så på eksemplet under er der 2 led


    profilbillede
  • #2   18. jun 2023 Jeg vil skyde på du skal bruge 128, men det er bedre lige at tælle den gamle kædes link og skriv det ned til næste gang.

  • #3   18. jun 2023 Hej Tonni,

    Tusind tak for svar. Jeg har dog for længst fundet ud af det og skiftet kæde.
    Men tak for svar, du er tilsyneladende den eneste der gider dele din viden herinde. Kæft et dødt forum.


  • #4   18. jun 2023 Men det er godt du har fundet ud af det, og er kørende igen.

    Ja det er desværre ved at dø ud på diverse forums, hvilket er lidt synd. Folk bruger instagram og facebook, men efter min mening er forum bare vejen frem til at samle folk omkring deres interesser og dele teknisk viden osv.

    Jeg vil da indrømme jeg glemmer at kigge på forums, også derfor jeg først har svare nu så jeg må oppe mig lidt og kigge ind oftere smiley


  • #5   18. jun 2023 Hørt. Jeg vil gerne spæde til aktiviteten og få oprettet mine cykler og dele den cykel viden jeg nu får tillært mig hen af vejen smiley

  • #6   18. jun 2023 Det er bare at komme i gang og få smidt noget in så smiley

    Jeg har selv lige smidt en ny ind, du må meget gerne stemme den ind hvis du vil. Jeg skal nok gøre det samme for dine hen af vejen, det tager normalt lidt tid før man har fået alle stemmerne pga den lave aktivitet her inde.

    Du er også velkommen til at smide en pb hvis du opretter et spørgsmål her på forum, så får jeg besked over mail og kan kigger og se om jeg kan hjælpe.


Kommentér på:
Kæde til 12 speed mtb

Annonce