{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opgradere Trek?
  • #1   22. maj 2013 Hvis du alligevel skal ud og skifte hele din gruppe ud så ville jeg klart skifte resten af cyklen med.
    Nu ved vi jo ikke ud fra de informationer hvor meget du cykler osv., hvis du kunne give lidt mere info omkring hvad cyklen skulle bruges til, så kunne vi meget nemmere komme med forslag til andre cykler eller udstyr som kunne være interessant.

• #2   22. maj 2013 Tak for hurtige svar.

Jeg cykler Ca 100-150 km om ugen, og er egentlig tilfreds med min cykel, og havde egentlig planlagt at have den i nogen år endnu.
    Jeg skal giftes næste år, og har derfor ikke lyst/råd til at bruge de 10-12000 kr på den cykel jeg gerne vil have!

• thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 81
    #3   22. maj 2013 tja, det er ikke let, jeg har flere gange opgraderet min og min søns Cykel.
    sidst brugte jeg 2300 på nye bremser og tandhjul kæde og skifter, en ny cykel med samme udstyr ville ligge på ca 10.000 dette var mn søns MTB.
    hvis du er tilfreds med rammen, så hvorfor ikke bare få ny krank på, og langsomt skifte til 105 serie. ( det er letter at lirke 500 kr. ud af konen end 10kg til en ny cykel)
    så enten køb en dyr cykel inden du bliver gift, eller vær glad for den gamle,:-))
    Nye cykler er da fede men de gamle kan også rulle smiley 2010 er ingen alder.

mvh Thomas

• #4   22. maj 2013 Haha, det med konen har du ret i.
    Jeg skal have cyklen i et par år eller tre endnu, så skal lave et eller andet ved den, så køreglæden forbliver stor.

• #5   22. maj 2013 Jeg har lige opgraderet min trek 1.5 fra 2008 til en 105 gruppe og jeg kunne ikke være mere tilfreds smiley det er vel nogenlunde samme stel som du har og den kan sagtens bære det, på den anden side så får du jo ikke en cykel med 105 gruppe til 4000 så jeg mener også det kan betale sig

• #6   22. maj 2013 I er super smarte allesammen hehe.. Jeg prøver at kigge lidt omkring. Kan jeg finde en rigtig fin ramme til billige penge, købere jog nok den i stedet for, flytter mine nuværende komponenter, og opgraderer stille og roligt.

Om det er alu eller kulfiber er jeg egentlig ligeglad med.

• #7   22. maj 2013 Ja ja - okay. Ja, jeg har også fornemmelsen af at mit stel egentlig er ok. Også derfor jeg tænkte opgradering kontra ny cykel..

• #8   22. maj 2013 evt. kan du jo opgradere til den nye tiagra som skulle være rigtig god. jeg fik et godt tilbud på 105 og derfor blev det den ellers var det blevet tiagra

• #9   22. maj 2013 Vil have 105. Må lige tjekke priser. Det ser iøvrigt rigtigt godt ud i sort, som du har fået.

• #10   22. maj 2013 Jeg er gået den anden vej, og fandt for lang tid siden en gammel Cannondale, som jeg fandt Dura Ace at smide på. Tænker også, at jeg på et tidspunkt finder en fin ramme at bygge tingene over på.

• #11   22. maj 2013 Vil gerne have en kouta ramme. Syntes de er vildt fede..

• #12   22. maj 2013 Da min cykel ikke skal skiftes de næste par år, tror jeg at det bliver en opgradering af gear.

• #13   22. maj 2013 Jeg overvejer også brugt, men syntes bare ikke der er så meget til salg desværre. Og syntes det er en jungle at finde rundt i.
    Er ikke så erfaren i at lave min cykel selv, men har dog mod på det.

Hvad mener du egentlig med tålmodighed? Jeg bliver jo nødt til at have det hele på en gang. Kranken er helt færdig, og hvis jeg skifter den, er jeg jo nødsaget til at skifte det hele.. eller hvad?

• #14   22. maj 2013 Jeg har læst mig frem til at der er 9 og 10 gears, men at 9´erne er MEGET svære at skaffe, og det er det jeg har i forvejen.
    Regner med at skifte til 10.

Kommentér på:
Opgradere Trek?

Annonce