{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle cykel butikker
  • #2   27. apr 2015 Ja tænkte det nok, stort set alle butikker jeg kommer forbi, besøger jeg, men alle er ny samlet cykler og nye dele....
    Jeg kulle bruge en sugino krank og 44 tands tandhjul i Chrome, et gammelt sæde kashimax elller selle Royal og nogle blå hjul med amber whall dækside, plus en masse andre småting.
    Jeg kan sagtens finde tingene på ebay men tingene er tit mega hypet til vilde priser og bud og så bliver ens lille hygge byggeri pludselig til noget mand skal snakke med sin bankrådgiver om.


  • #4   27. apr 2015 Ha ha.... Ja du snakker racer med gedebukke styr og jeg skal bruge delene til noget mere simpelt, en gammel bmx 😀, jeg er stadig ikke blevet gammel nok til en racer.
    Men tak og spænende viden du har


  • #5   28. apr 2015 Udbud og efterspørgsel er det som afgøre prisen uanset om det er i en "gammel" butik eller online, hvad det skal bruges til er sælger fuldstændig ligeglade med.

    Jeg ligger inde med nogle nye eller let brugte dele (MTB&Race) fra midt 70rne og frem til slut 90rne i god stand som jeg måske kan lokkes til at sælge noget af men hvis det eks ikke skal bruges til en "retro" cykel som er rimelig tidskorrekt så slipper jeg ikke noget af det, det skal gemmes til mig selv og til dem som vil holde historien i live, ved at mange som har dele har et syn lige som mig.

    Har du prøvet inde hos Christiania Cykler, de havde tidligere en del af de ældre dele liggende fra bla KHE så måske der er en chance der smiley


  • #6   28. apr 2015 Christiania cykler er da et besøg værd... tak
    Til info så har jeg alle delene, men vil godt skifte noget af det ud, da det jeg har ikke er så pænt mere efter at være blevet godt brugt siden 82 og det skal skiftes til original dele eller tidstypiske opgraderinger, ellers skal det ikke skiftes.
    Har fundet en del herhjemme og har ikke travlt med at få købt, havde jeg det var ebay stedet hvor alt kan fås.


  • #7   14. maj 2015 Herfølge cykelbørs holder ophørsudsalg. Selvom han handler med nye cykler er jeg da næsten sikker på han ligger inde med nogle gamle dele på sit værksted også. Men der er ikke lang tid til han lukker så tiden er knap

  • #8   15. maj 2015 Tak Kenneth J.....

Kommentér på:
Gamle cykel butikker

Annonce