{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Nye fælge 29" {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Står og skal have fat i et sæt nye hjul til min scott scale 960. Jeg har kigget lidt på de her https://www.bike24.com/1.php?product=87003;content=8

Er der nogle der har erfaringer med dem eller ved noget om dem ? Har også fundet dem på en anden side men de 2 sider er ikke enige om hvorvidt det er veltec 414 hub´s eller veltec 303x-hub´s og kender ikke forskellen smiley Nogle der kan hjælpe den den konto ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye fælge 29"
  • #1   30. apr 2015 Mit eneste råd er køb dt nav... I den prisklasse ville jeg købe dt350 f.eks. her
    http://www.actionsports.de/de/dt-swiss-350-disc-is-custom-laufradsatz-mtb-29er-4169


  • #2   30. apr 2015 Okay, hvorfor det ? Er DT nav meget stærkere end de andre mærker ?

    Hvis jeg "selv" skal bygge et hjul ved jeg ikke lige hvad jeg skal gå efter af ringe, eger og nippeler. Så tænker det bedste for mig ville være et færdigt sæt..


  • #3   30. apr 2015 De bygger det jo også for dig...
    Valg af de andre komponenter afhængig af din vægt og kørestil, ønsker.
    Jeg ville selv vælge dt350 nav, arch EX fælg, competition eger og messing nipler.


  • #4   30. apr 2015 Jeg var med på at de sagte delene sammen rent fysisk. Mit problem er bare at jeg ikke ved noget om de forskellige komponenter. Men måske du kan hjælpe mig.

    Jeg er en tung gut. 100kg. Vil gerne holde en høj fart ned af også hvis der kommer rødder. Der ud over kan jeg godt li at få lidt luft under hjulene og gerne mere med tiden.. Ang. Det kosmetiske så er det anden prioritet. Men rød sort tema passer cyklen.

    Har hørt at ejerne giver mest styrke hvis de bliver 3x krydsede. (Hvis det er en mulighed)


  • #5   30. apr 2015 Med din vægt og ønsker ville jeg min. gå efter en Arch EX fælg. Hvis du er mere til holdbarhed frem for vægt skulle du vælge en flow fælg. Den er stærk og den har en bred inderdiameter i fælgen, som gør at dækket sidder godt på fælgen og giver større volumen i dækket... Jeg vejer 90 og var klart gået efter Arch EX...
    De skal nok flette hjulet fint op...


Kommentér på:
Nye fælge 29"

Annonce