{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

shimano 7 gear {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige haft skilt mit baghjul ad for at skifte slange men så tænkte jeg at jeg lige ville rense det hele og det hele gik fint men nu når jeg så samler det virker gearet ikke rigtigt. jeg kan ikke skifte gear og har lige gået det hele efter at det var samlet rigtig og jeg kan ikke se noget der er galt. jeg kan godt skifte op i gear når den står i det fri men den vil ikke skifte tilbage som om der mangler en fjeder. er der nogle der ved hvad det kan skyldes? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
shimano 7 gear

Annonce