No-Name Lowrider Retro
4.792 visninger
|
Oprettet:
No-Name Lowrider
Type:
Retro
Stel:
Forgaffel
Bremser
fodbremse.
Dæk
Hjul
36 eger.
Gear
0
Styr
chopper
Saddel
banan
Ekstraudstyr
kommer
Bemærkninger
har fået cyklen foræret i en hæslig stand og har derefter selv sat den i stand.
har først skilt den ad og derfeter slebet den ned. så fik jeg en kammerat til at male den for mig og derefter selv samlet den igen... har også selv ombetrukket sadlen i sort cowboy-stof.
der kommer mere på den, men en ting af gangen.
har først skilt den ad og derfeter slebet den ned. så fik jeg en kammerat til at male den for mig og derefter selv samlet den igen... har også selv ombetrukket sadlen i sort cowboy-stof.
der kommer mere på den, men en ting af gangen.

No-Name Lowrider
jan 2010
Følger: 1 Cykler: 4 Emner: 1 Svar: 2
Vi skal have flere cykler af den slags på gaden. Skal selv i gang med et projekt om et par uger..
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 2 Svar: 1
må sige at du har gjort det godt.
glæder mig os til at komme igang med at lave min om her til vinter.
- you GO girl
jun 2007
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 7
lækker farve, lakeringen er som nævnt blevet rigtig lækker... god humor med de "kugler" i egenerne.... total nostalgi - hvor fåes de?
x-høj herfra.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 4 Svar: 19
Keep up the good work!
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 4 Svar: 19
Hvor har du fået ordnet din lakering - den er nice! Har godt læst at det er en kammerat som har lakeret den, men hvor, er det noget han gør sig i ellers og kan man eventuelt kontakte ham?
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1
den er sku sweet den lowrider
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 4 Svar: 19
Det der er lækkert!
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Cykler: 4
He He Sjov / fed cykkel det der
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 3 Emner: 4 Svar: 10
lækker lowrider. x-høj herfra farven er sygt fed.
jun 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 15 Svar: 1.279
Så lige at du havde fået nye billeder...
Damn ! Den er sku lige flot. Synes især den gør sig godt på aften billederne...
apr 2006
Følger: 1 Cykler: 1
Fede detaljer du har lavet...
Især flamerne på skærmen...
aug 2006
Følger: 1 Cykler: 1
Fed cykel man!! Høj her fra...
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 13 Svar: 43
er det airbrush?
hvor finder man din kamerat?
maler han kun cykler?
ellers den fedeste maling der er set på cykel her på cg
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 61 Cykler: 1 Emner: 101 Svar: 500
hehe tak du er da heldig
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 61 Cykler: 1 Emner: 101 Svar: 500
det er nemlig fordi jeg er i gang med at male en cykel og så syntes jeg det er fed med dem flammer
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 61 Cykler: 1 Emner: 101 Svar: 500
for stemmen .. det er en nice cykel du har ...ang maling .. hvordan har du malet forskærmen ??
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 61 Cykler: 1 Emner: 101 Svar: 500
stemmer du ikke på min trek ??
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 13 Svar: 43
bare en cykel som man ka ta på en varm sommer dag
og måske en vand i den ene hånd (hvad man li at drikke selfølig
x-tra høj herfra
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2
den er bare lækker... fedt lavet med faven og skarmene høj
jun 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 15 Svar: 1.279
Har stadig sommerferie i 1½ uge endnu
Fedt at skille sig ud på dén måde. Den må da også skabe en del opmærksomhed på gaden ?
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 1 Svar: 1
tak for din stemme på min centurion
jun 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 15 Svar: 1.279
Farven simpelthen bare fantastisk ! Elsker den giftgrømme, der.
Fed cykel, og respekt for at en pige kan finde ud af det med at skille/samle.