DMR Transition 26'' Dirtjump
4.037 visninger
|
Oprettet:
DMR Transition 26''
Type:
Dirtjump
Stel:
- DMR Transtion 13'' til 26'' hjul fra 2007.
- Stål ramme med 14mm aksel.
- Raw.
- Vægt 3 kilogram rundt regnet.
- FSA DH PIG PRO headset.
- Stål ramme med 14mm aksel.
- Raw.
- Vægt 3 kilogram rundt regnet.
- FSA DH PIG PRO headset.
Forgaffel
- Marzocchi Dirtjumper 1 2007.
- 100 mm vandring.
- 20 mm thru aksel.
- Justerbar lufttryk, rebound og compression.
- 100 mm vandring.
- 20 mm thru aksel.
- Justerbar lufttryk, rebound og compression.
Bremser
- Juicy tree med 6'' skive bagpå.
- Har en forbremse magentil, med tilhørende 8'' skive, men har den ikke på da forbremse er for tøsedrenge, og XC ryttere.
- Har en forbremse magentil, med tilhørende 8'' skive, men har den ikke på da forbremse er for tøsedrenge, og XC ryttere.
Dæk
- For: Maxxis minion 2,35 i 26''
- Bag: Maxxis Holyroller 2,35 i 26''
- Maxxis slanger både for og bag.
- Bag: Maxxis Holyroller 2,35 i 26''
- Maxxis slanger både for og bag.
Hjul
- For: 26 '' Sun Rims MTX, 29 wide, sleeved, 32 huls. Spændt op om et rødt hope pro2 fornav, med sorte DT Swiss eger og nipler.
- Bag: 26'' Sun rims MTX 29 wide, sleevedd, 36 huls. Spændt op om et rødt Eastern MTB 14 mm aksel bagnav med sorte DT Swiss eger og nipler. Der sidder på navet 11 tands integreret singlespeed.
- Bag: 26'' Sun rims MTX 29 wide, sleevedd, 36 huls. Spændt op om et rødt Eastern MTB 14 mm aksel bagnav med sorte DT Swiss eger og nipler. Der sidder på navet 11 tands integreret singlespeed.
Gear
- Eastern MTB 11 tands SS.
- Gusset halflink kæde 1,8.
- Krank: Shimano Saint 170 mm arme, FSA Bashguard, 32 tands klinge.
- Pedaler: Easton et eller andet.
- Gusset halflink kæde 1,8.
- Krank: Shimano Saint 170 mm arme, FSA Bashguard, 32 tands klinge.
- Pedaler: Easton et eller andet.
Styr
- NS Districkt 710 mm bredt, 69 mm rise.
- Sic 50 mm wintercamo frempind.
- ODI Crosstrainer greb, super lækre at køre med, når man har bare hænder.
- Sic 50 mm wintercamo frempind.
- ODI Crosstrainer greb, super lækre at køre med, når man har bare hænder.
Saddel
- Oddisy BMX sæde.
- Shimano Deore saddelpind (prototype)
- Shimano Deore saddelpind (prototype)
Ekstraudstyr
- Selvfølgelig en hjelm.
Bemærkninger
Cyklen er bygget op fra grunden, super lækker og køre på, utrolig fed hardtail som KAN holde til det hele!
- PS. de steder hvor der er brunt o.s.v. så er det ikke rust, det er snavs!
- PS. de steder hvor der er brunt o.s.v. så er det ikke rust, det er snavs!

DMR Transition 26''
jan 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Cykler: 1 Emner: 9 Svar: 55
mar 2011
Følger: 17 Følgere: 16 Cykler: 6 Emner: 2 Svar: 4
hej vil du sælge den?
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 17 Svar: 307
Hehe går ikke ned og bruger lettere slanger. Hader punkteringer. Men kunne sikkert finde en lettere saddel. Og ang. Bashguard så skal jeg have en flottere klinge hvis den skal af
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 17 Svar: 307
Ja det sgu en fed detalje. Jamen den lille tur jeg har været på er den helt vild. Skal først ud på mandag og teste den helt igennem. Den er dog tung (17.7kg) den tungeste jeg har haft. Men hold kæft den er nem at smide rundt med. Den føles meget arbejdsvillig når man kører. Men angående vægten, så burde et par nye dæk og mindre frempund kunne få den lidt ned. Vil gerne ned under 17kg. Gerne under 16.5
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 17 Svar: 307
Hehe beklager min uvished
Min forgaffel
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 17 Svar: 307
Den er 200mm eye to eye og har 57mm travel
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 1
okay
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 59 Cykler: 5 Emner: 15 Svar: 63
Den er solgt, desværre..
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 1
hva vejer cyklen ca.
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 1
er intra i din bike.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 1
Over fed bike!
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 59 Cykler: 5 Emner: 15 Svar: 63
tusinde tak lars
feb 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Cykler: 1 Emner: 10 Svar: 67
Den er sku også fed som den er nu!
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 59 Cykler: 5 Emner: 15 Svar: 63
heh lars, ved ikke om jeg overhovdet gider og bruge tiden og pengene på at få fat i nogen der kan male den.
feb 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Cykler: 1 Emner: 10 Svar: 67
- Hvornår bliver den malet?
jun 2008
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 3 Svar: 1
Nice der .. den er sku lækker .. hvad har den kostet dig*?
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 59 Cykler: 5 Emner: 15 Svar: 63
På selv bremsen er der nogen justeringsmuligheder (man kan flytte den til siderne og lign.)
- Og tak for de pæne kommentare.
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 3 Emner: 3 Svar: 168
Hvordan fungerer det egentlig med skivebremsemont. i de horisontale dropouts der, er der justermuligheder ved beslaget til kaliberen, eller hvordan får du bremsen til at passe selv når du flytter navet længere frem eller tilbage?
jul 2007
Følger: 58 Følgere: 56 Cykler: 4 Emner: 11 Svar: 158
velkommen
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Cykler: 5 Svar: 56
har 24" udgaven og den kører mega godt, så går ud fra din også gør;)
phillip vis du sameligner stellene vil du se at nogle af vinklerne på cyklen ikke er de samme som i 24" udgaven...
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Cykler: 4 Emner: 5 Svar: 197
Men en lille rettelse rammen er fra 2008 og den er til 24", dog fræst ud til 26"
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Cykler: 7 Emner: 179 Svar: 1.892