{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMX race.
  • #1   9. maj 2009 altså det federe en cykel det federe bliver det jo self at køre smiley men alle kan bruges jeg ved ikk hvor meget du kender til BMX race, men du skal have sådan en BMX uden forbremse og det er simpelthen for at gøre den så let så muligt.
    Til at starte med skal du bare lære hvordan det er at køre og lære teknik, og så senere hen skal du så kunne køre på baghjul og ikke være bange for at hoppe og evt falde, da det kan ske ret ofte smiley
    Kørte selv på et mærke der hedder "Token"


  • #2   9. maj 2009 Ok, ved du hvad ca pris er for at køre?
    og grunden til jeg er forsigtig er jeg har haft masser af ankelskader på højre, og har lige haft en tur på krykker.. ;-(


  • #3   9. maj 2009 Så længe du ikke er forsigtig af "natur" så går det nok, hvis man som mig er lidt en bangebuks med sådan nogle ting bliver man aldrig god til sådan noget (taler af erfaring xD) hvis man hele tiden holder tilbage kan man ligeså godt droppe det (bortset fra hvis man os synes dét er sjovt :P)

  • #4   9. maj 2009 Er ikke forsigtig af natur smiley -det da lidt logisk N N ?
    -har jo fået skader ved og sidde på min flade xD


  • #5   10. maj 2009 Synes du skal købe en af de brugte under markedet, der er penge at spare og du kan få en god kvalitets cykel..

  • #6   10. maj 2009 du kan da starte med at tage ud til den lokale bmx-klub og prøve et par gange (de har sikkert nogle cykler, og hjelme, du kan låne), hvis du så bliver "bidt" af det, så skal du melde dig ind i klubben (det koster et sted mellem 500 og 1000 kr for et år), og du kan sansynligvis stadig låne en cykel (du skal muligvis betale et mindre beløb for det).
    Hvis du stadig syndes det er sjovt nok at fortsætte med, skal du så til at overveje at købe en begynder cykel, som kan koste mellem 2500 kr og 4000 kr (du kan selvfølgelig købe det billigere i England)


  • #7   10. maj 2009 Jeg er selv ik ligefrem den der tør det meste... men jeg synes sgu ik det noget problem....

    Mht BMX.... Lån en til at starte med.... Der er nok ikke en klub der ikke har en låne cykel...


Kommentér på:
BMX race.

Annonce