{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Team Saxo Bank Får Contador {{forumTopicSubject}}

[03.08 10:50] Riis Cycling kunne på en pressekonference i København i dag meddele, at holdet har sikret sig den tredobbelte Tour de France-vinder, Alberto Contador. Spanieren har tegnet en to-årig kontrakt med holdet.

Alberto Contador har vundet alle tre grand tours, Giro d'Italia, Tour de France og Vuelta a Espana og herudover en serie etapeløb som eksempelvis Paris-Nice, Tour of Algarve og Baskerlandet Rundt samt et hav af etapesejre og spanske mesterskaber. Med Alberto Contador på holdet har Riis Cycling sikret sig ét af de største og stærkeste profiler i cykelhistorien, og med holdets historiske garanti for teamwork og holdånd er alliancen styrkemæssigt det mest iøjnefaldende i det kommende år.

”Alberto er en verdensklasserytter, og det er med stor stolthed, at jeg kan præsentere ham som en del af holdet i de næste to år. Med tre Tour de France-sejre i bagagen og en position som nummer ét på verdensranglisten forbliver han uden tvivl i toppen af cykelverdenen i mange år endnu. Samtidigt får Alberto et loyalt og stærkt mandskab i ryggen, som kan bakke ham op i alle terræner, og jeg er sikker på, at samarbejdet vil blive frugtbart for begge parter”, siger holdejer Bjarne Riis om sin kommende stjernerytter.

”Jeg er meget tilfreds med at have underskrevet en to-årig kontrakt med Riis Cycling. Med holdets unikke filosofi og holdånd er jeg sikret en solid opbakning fra sponsorne, ledelse og rytterstaben, som jeg ser meget frem til at blive en del af. Historisk set er Riis Cycling garant for succes, og sammen vil vi med sikkerhed komme til at spille en stor rolle i cykelsporten over de kommende år”, lyder det fra Alberto Contador.



Al Information taget fra :
(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Team Saxo Bank Får Contador
Kommentér på:
Team Saxo Bank Får Contador

Annonce