{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

29” Cross hjul {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har monteret 29” fælge på min cross cykel, der jo er født med 28”fælge. På disse har jeg monteret dæk dimission 29*1,95. Disse er lige store/brede nok. Kan kun lige være der i forhold til rammen. Har forsøgt at finde dæk med mindre bredde, event 29* 1,65 eller smallere men kan ikke rigtig finde nogen. Er der nogen herinde der kan hjælpe mig. Pfh tak Bent


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  29” Cross hjul
  • #1   21. jan 2021 Mig bekendt kan du godt montere 28" dæk på 29" fælge. Tag evt. en hurtig google søgning på "28" tires on 29" rims", for det vil udvide dit udvalg en hel del. smiley

  • #2   22. jan 2021 Der plejer ikke at være forskel i diameteren på 28 og 29 tommer.
    Et racerhjul er ca 28 tommer med dæk og et mtb hjul 29 tommer med dæk, på trods af at de har samme fælgdiameter (622mm)
    Hvis du leder efter et cross eller graveldæk, så tror jeg godt at du kan finde det du søger.


  • #3   22. jan 2021 Ja som andre allerede har sagt har du ikke ændret størrelse på dine fælg, måske i bredde men ikke diameter. Så håber ikke at du skiftede af den årsag at du troede du fik større fælg smiley

Kommentér på:
29” Cross hjul

Annonce