{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

klub og løb {{forumTopicSubject}}

Hvordan fungerer det, nu når jeg aldrig har kørt i en klub før???
For det virker lidt uoverskueligt!
Hvor langt kører man på en alm trænings dag? Idag kørte jeg 70km på 2,5time! Normalt cykler jeg 55-60km ture som konditions træning! Oftest til vejle eller haderslev og hjem igen!
Bor i kolding og bliver snart 27.. er jeg så old boys eller???
Vil vær

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klub og løb
  • #1   17. maj 2012 Vil værdsætte gode svar!

• #2   17. maj 2012 Hvis du vil køre licens, vil jeg anbefale dig at ringe til Kolding Bicycle Club. Du skal starte i D-klassen. De kan fortælle dig lige det der skal til. http://www.koldingbc.dk/

• #3   17. maj 2012 Hvad er d klassen for noget? Er helt blank! Ringer dog til kbc snarest muligt!

• #4   17. maj 2012 D klassen er det der i "gamle" dage hed begynder.

• Jeppe T
    Jeppe T Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 18
    #5   17. maj 2012 D-klassen er hvis du vil køre licensløb.
    Det er ikke noget du skal, og jeg vil da anbefale dig at ringe til Kolding, og tage ud og træne med deres klub før du overhovedet overvejer licensløb.

I Haderslev kører vores motionist-afdeling (hvor licensdrengene også træner med, dog) på 3 hold. Et såkaldt A-hold for dem der kører meget stærkt, et B-hold for dem som kører jævnt, og et C-hold for de som bare vil trille stille og roligt.

Det kunne jeg bedst forestille mig at Kolding også har. Jeg vil samtidig sige at hvis du alene kan køre 70 km, på 2,5 time, så kan du nok også følge med de fleste i en motionistgruppe...

Så go for it smiley

• #6   18. maj 2012 Tro mig..:) du vil ikke synes det er sjovt at køre licens hvis du kun træner 60 km.. start med at fin en klub i dit lokal område. du kan starte med krak og google. og så køre med der. kør nogen motionsløb og ellers få en masse kilometer i pedalerne;)

• #7   18. maj 2012 Jeg kører D, jeg har ikke planer om at komme videre. smiley jeg kører vel 3-4 ture i løbet af ugen ca 60-75km, det er hvad tiden rækker til. Jeg kan fint sidde med i D klassen. Så kører vi heller ikke hurtigere. smiley men er ambitionen at rykke videre op gennem klasserne skal der nok nok nogle flere km på trænings turen.

• #8   18. maj 2012 Indser selvfølgelig at jeg nok bør træne med resten af året! Før i tiden, arbejdede jeg på lego, og det var 90km træning hverdag! Den motivation kan jeg bare ikke finde! Pt er problemet at jeg løber tør for energi efter 2 timer! Men er min gearing lav?? en 11-28 bag og 50-34 foran! For det er meget sværere at holde et snit over 40 på min nye cykel!! På trods af at det er min dyreste cykel jeg har haft, så tror jeg ikke det er den hurtigste og bedste cykel af det hav af cykler jeg har haft!

• #9   18. maj 2012 snit på 40 alene? så skal du bare se at komme igang:)

• #10   18. maj 2012 Ja alene mellem Kolding og Billund! Men blev uskyldigt indsat i vestre hvor jeg siden ikke har holdt mig i form! Hvor jeg næsten i to år, kun har haft mentalt styrke til at sidde på sofaen og spille ps3. Min form kommer nok hurtigt igen! Håber jeg!

Kommentér på:
klub og løb

Annonce