{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

MTB løb {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal til at prøve nogle MTB løb. Når det er motionsløb kan man så bare møde op og tilmelde sig på dagen, eller hvordan skal man tilmelde sig? Skal man være medlem af noget/have nogen licens for at kunne køre løb?
Og lige til sidst, jeg har siddet og kigget på hvilket løb som bliver afholdt på mtbkalender.dk, men under type står der både xc, xco, xcs og xcm. Hvad er forskellen på disse?

Jeppe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB løb
  • #1   20. jul 2012 Nogen løb kan du tilmelde dig på dagen. Men flere og flere løb har tilmeldning over nettet.

    Dustcup (sommer) Og Slushcup (vinter) er et godt sted at starte. Tilmeldning er på nettet senest dagen før. Det kræver kun en MTB og en hjelm.

    Bor du ikke lige omkring københavn er der sikkert ligende løb på fyn og jylland.
    Webike hedder det på fyn tror jeg????

    Du kan se om det kræver licens på mtbkalender.dk og så er der så hvidt jeg husker link til hjemmesider hvor du kan tilmelde dig.


  • #2   20. jul 2012 okay, mange tak for hjælpen

  • #3   20. jul 2012 webike cuppen er et motionsløb over 10 afdelinger eller sådan noget.. det er rigtig godt.. man skal selvfølgelig have en chip som koster 100kr og så kan du beholde den og tilmelde dig alle løb med den.

  • #4   20. jul 2012 Jeg kan se du kommer fra Fyn så skal du prøve webike cup det er sjovt webikecup.dk

Kommentér på:
MTB løb

Annonce