{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

_D R
_D R
Tilmeldt:
11. maj 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Downhill cykel {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Jeg har længe overvejet og prøve kræfter med noget downhill og lign.

Har nu fået skrabet lidt mønter sammen og er faldet for den her:
http://www.bikester.dk/mongoose-pinnr-foreman-downhill-brun-334216.html

Mit spørgsmål er så om jeg vil kunne bruge den til andet, så som alm. transport og lign?

Og er det ellers en fornuftig cykel til pengene?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Downhill cykel
  • #1   9. sep 2013 Jeg tror da sagtens du kan bruge den til transport, det er bare ikke særlig behageligt, men det vil da fungere smiley

  • #2   9. sep 2013 Nu er det jo en DH cykel, så jeg er bange for at den ikke rigtig ville være så god til normal transport rundt i byen. Hvis du gerne ville have noget, som også kan bruges til at køre lidt normal skovkørsel og trille rimelig behageligt rundt i byen ville jeg anbefale dig at tage et kig på den Specialized Enduro som er til salg herinde på markedet.

    Den har nemlig justerbar vandring mellem 140-180 mm foran, samt en saddelpind, der kan komme højt nok op, så du kan sidde med strakte ben og træde.

    Ellers kan du tage et kig på Canyon Strive AL: http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/series/strive-al.html
    Har i hvert fald set et par stykker af dem med god fart på gennem de tyske bikeparks, og ifølge anmeldelserne skulle den også klatre rimelig godt.


  • _D R
    _D R Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   9. sep 2013 Tak for jeres svar

    Så Simon du ville vælge denne: http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3045

    istedet for den jeg linker til?

    Vil jeg kunne bruge den bedre til lidt af det hele, som alm skov kørsel, downhill, og alm transport>?



  • #4   9. sep 2013 Hvis du ville have en all-round cykel, så er den Canyon du linker til der, eller den Enduro på markedet herinde, væsentligt bedre valg end den Mongoose du linkede til. smiley

    Og på Canyon's cykel får du oven i købet også justerbar vandring på forgaflen, mulighed for at skifte mellem klatre-, XC- og downhill-indstillinger på bagdæmperen, fint udvalg af høje og lave gear til at klatre og køre nedad samt en af de saddelpinde man kan køre op og ned med en knap under sadlen eller på styret, så det kan godt betegnes som en fed all-round cykel til den pris. smiley


  • _D R
    _D R Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   9. sep 2013 Tak for din hjælp Simon, jeg vil undersøge Enduro-market lidt mere.

    Den Canyon er desværre udsolgt, syns jeg iøvrigt der er mange steder i min størrelse smiley


  • _D R
    _D R Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   9. sep 2013 Hvis du lige har et par andre interessante enduro cykler i tankerne, må du meget gerne smide et par links.

    på forhånd tak


Kommentér på:
Downhill cykel

Annonce