{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

morten d
morten d
Tilmeldt:
29. jan 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

hvilken cykel? {{forumTopicSubject}}

Skal købe ny cykel. syntes at det er lidt af en jungle, men har fundet frem til følgende tre:

(Cube LTD race 09 8200kr) (link fjernet)

(Cube ams cc 09 11560kr) (link fjernet)

Cube Reaction XT 09 11319kr)

hvilken er det bedste valg?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken cykel?
  • #1   18. feb 2009 Køre selv på en ltd race, helt fin cykel, men den skaber sig en del når der er meget mudder, så jeg ville nok gå efter den cube-model hvor der sidder noget sram på (Hvis ikke jeg tager helt fejl) man kan købe. Har hvert fald selv olaner om at prøve noget sram når jeg kommer til penge smiley

  • #2   19. feb 2009 cube reaction xt.. altså hvis det er til at køre stærkt på... smiley
    hvis du får ondt i ryggen når du kører skal du vælge cube ams cc


  • #3   19. feb 2009 Canyon.com = MEGET mere cykel for pengene!!

  • #4   19. feb 2009 Det kommer som de andre siger; an på hvad du vil køre. Prøv at cykle på en hardtrail, og bagefter en fully, (i samme klasse selvfølgelig) og vælg det du synes bedst om.

  • #5   22. feb 2009 Den der LTD Race er sidste års model..!!!! Ikke en 09.. 09 modellen har den nye reba forgaffel og SLX kranksæt, prisen er den samme..

    Link til cubes egen hjemmeside: (link fjernet)

    Links til en tilfældig forhandler i DK: (link fjernet)

    Du bliver sku taget i røven hvis du køber den fra det link du har udgivet..!!! Bare en orientering.. smiley Held og lykke med det..


  • #6   22. feb 2009 Prisen er 7815,09 Dkr. (inkl fragt) hvis du køber den gennem chainreactioncycles.com

    Link: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=30534


  • #7   22. feb 2009 Jeg har boet i sønderborg og har købt 3 af mine 5 seneste cykler hos Jønnes, og de plejer på ingen måde at fuppe folk, og de gør opmærksom på om der er nye modeller.
    De har nok bare ikke så meget fokus på deres hjemmeside.

    F.eks bestilte jeg min LTD Pro hos dem fordi jeg ville have den i grøn og den havde de ikke hjemme. Da de ringede og sagde den var kommet var den blevet til en '08 istedet for den '07 jeg troede jeg havde bestilt.

    Der kunne de sagtens have tjent en skilling og skaffet en 07 til mig, og jeg havde ikke fattet det mindste mistanke.


Kommentér på:
hvilken cykel?

Annonce