{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.725 visninger | Oprettet:

Ivan H
Ivan H
Tilmeldt:
26. feb 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

køb af Cube online eller butik?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Skal have mig en mtb som skal bruges til og fra arbejdet (alm vej, stier) samt nogle ture i skoven. Har set på en Cube LTD Pro og kan spare ca 700 kr ved at købe den på nettet (CRC) i forhold til den lokale cykelhandler.

Spørgsmålet er om det kan betale sig at spare de 700 kr, er vel bedre dækket ind med garanti osv hvis jeg købe den i butikken?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af Cube online eller butik??
  • #3   10. mar 2009 Ville da aldrig købe det på nettet, i selve butikken kan man spare flere tusinde!

  • #4   10. mar 2009 Håber det du skriver omkring besparelse er efter du har trykket forhandleren lidt. De koster ALDRIG listeprisen......

  • Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #5   10. mar 2009 Forhandleren er I Tyskland (Flensborg) og de er ikke til at forhandle med ang prisen. Har endda prøvet med 2 forskellige eksp. får bare det samme at vide at Cube forhandler de ikke priser med. Jeg kan få det første service på cyklen gratis (koster 30 euro) samt hvis jeg køber tilbehør giver de måske rabat på det.

  • #6   10. mar 2009 Listeprisen i DK er da på 7.999,- og på CRC koster den 6.200,-
    Det er da lidt mere end 700,-
    I mine øjne er det vel et fedt om du køber den i det ene udland eller det andet.


  • #7   11. mar 2009 Ivan H: Jeg låner lige din tråd håber det er ok.
    Jeg overvejer også at købe mig en Cube fra CRC dog en Acid, der er 1600 at spare i forhold til den lokale cykel-pusher.
    Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med at købe cykel fra dem?
    Hvor meget skal man selv samle?
    På forhånd tak.
    Andreas


  • Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #8   11. mar 2009 Bjarke G: butikken jeg køber den i er i Flensborg da koster den 899 euro, køber den ikke i DK. Så besparelsen var i forhold til køb i England og Tyskland. Har besluttet mig og henter den på lørdag, så slipper jeg også på at vente så længe smiley

  • morten d
    morten d Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #9   12. mar 2009 jeg har lige købt en cube ltd race i tyskland over nettet. gratis fragt og jeg har sparet 2800kr

Kommentér på:
køb af Cube online eller butik??

Annonce