{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.925 visninger | Oprettet:

Fra Sjælland til Jylland....på cykel {{forumTopicSubject}}

Hej Alle....

Har planer om at bruge ferien til noget fornuftigt, har min mor og far i Jylland så min plan er at tage cyklen derover, nogle der har taget den tur og eventuelt har et godt råd eller to til rute og sådan ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra Sjælland til Jylland....på cykel
  • Xin H
    Xin H Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 33
    #1   1. jul 2009 phha :S godt det ikke mig der skal køre så lang :S

  • #2   2. jul 2009 Uff, afhængigt af hvor på Sjælland og hvor i Jylland - så ville jeg nok ikke vælge at køre på mtb, den er da liiiiige lovlig tung!

    Bortset fra det - så tror jeg det rent praktisk vil være et helvede.
    Der er meget varmt udenfor, du skal cykle langt og du skal have oppakning med.

    Jeg havde nok bare taget bilen smiley
    Hvis du bestemmer dig for at tage turen, må du have en god tur! Lad os endelig høre dine erfaringer bagefter smiley


  • #3   2. jul 2009 Jeg har kørt 120 km MTB på helt flade grusstier. Jeg havde aldrig kørt så langt før, men klarede det på 5,½ time incl. 45 min. pause. Kender ikke din form, men tror godt at du kan klare det. smiley

  • #4   2. jul 2009 Turen kommer til at gå fra Valby på Sjælland til Kolding i Jylland. 210 km, men det bliver jo nok nødvendigt at tage toget over storebælt.

    Og det bliver på min MTB....ved godt det ville være mest optimalt med en rytter, men lidenskaben ligger jo hos de brede dæk og den gode affjedring smiley

    Har sat 7-8 timer af inklusiv pauser.

    Men er der ingen der har en rute ?!



Kommentér på:
Fra Sjælland til Jylland....på cykel

Annonce