{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.873 visninger | Oprettet:

Cykel kluns, hvordan gør I? (Landevej) {{forumTopicSubject}}

Hej CG.

Cykeltøj er der jo meget af, men hvad bruger I hvornår?

Jeg har et par Giordana shorts med pude og Pearl Izumu trøje som jeg bruger nu, men hvad når det regner og bliver koldt i vejret?
Kan se der findes 3/4 bukser, lange bukser, knæ varmere mv.

Hvad foretrækker I til regn og når det er koldt i vejret? Og hvorfor?

Mvh. Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel kluns, hvordan gør I? (Landevej)
  • #1   27. jul 2009 Lytter lige med da jeg står i samme situation ..

  • #2   27. jul 2009 Mit lange tøj uden skiundertøj hvis der er 10-15 grader, derefter står den på shorts. Det er rart at have kort og langt, vil bestemt anbefale mit Xtreme, det er bare super tøj smiley

  • #3   27. jul 2009 Jeg bruger cykelbibshorts hele året, har dog når det bliver koldere i vejret mine 3/4 fusion løbetights på, og når det bliver rigtigt koldt, vi snakker tæt på minus og derunder, så har jeg mine Fusion subzero løbetights på. Dvs mine løbetights er udenover bibshortsne. smiley på overkroppen har jeg det som passer efter temperaturen og jeg syntes er behageligt. Alt fra cykel t-shirts, til stærkt svedtransporterende og varmende trøjer smiley

    Virker fint for mig


  • #4   27. jul 2009 Når det regner cykler jeg bare i mine almindelige shorts, sved undertrøje, cykeltrøje og cykel regnjakke. Og så sko overtræk. smiley

    Hvis det er halvkoldt har jeg en skiundertrøje under min cykeltrøje eller løse ærmer på. Og så shorts..

    Når det er rigtig koldt, lange cykelbukser og cykeljakke. Under jakken svedundertrøje eller skiundertrøje alt efter temperatur og årstid. Og så sko overtræk.. smiley

    Har et album med det meste af mit "gear" smiley


  • #5   28. jul 2009 Okay det var også noget i den retning jeg tænkte mig, hvis man nu bare kunne bruge noget "overtræks" til det som man i forvejen har smiley
    Nu er der jo forhåbentlig længe til at det bliver nødvendigt, men det er jo rart at være lidt forberedt smiley
    Tak for svarene, hvis der er andre som har inputs skal I være meget velkomne.


Kommentér på:
Cykel kluns, hvordan gør I? (Landevej)

Annonce