{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rise styr, fordele?
  • #1   8. aug 2017 Mig bekendt er der ikke fordele og ulemper ved at skifte mellem riser og lige styr. Forskellen er bare hvor højt grebene sidder, hvilket betyder man får en mere oprejst siddeposition ved at skifte til et riser-styr frem for et lige styr.

    Hvis du syntes din siddeposition på din Epic er god nu, vil jeg ikke anbefale dig at skifte til et riser styr, da du så vil ændre siddepositionen til at være mere oprejst. Syntes du derimod at din siddeposition er meget foroverbøjet og gerne måtte være mere oprejst, kan du med fordel anvende en eller flere af følgende råd:

    - Skifte til et styr med rise
    - Vende frempinden så den peger opad
    - Flytte spacers nedenunder frempinden
    - Skifte til en frempind med større vinkling opad

    Mængden af rise afhænger af hvordan du gerne vil ende op med at sidde. Jeg har eksempelvis 15 mm på min DH cykel, 20mm på mine trail cykler og fladt styr på min bycykel. Alle sammen (måske med undtagelse af det på DH cyklen) valgt ud fra at opnå en siddeposition jeg fandt behagelig.

    Hvis du gerne vil have et i rødt kan du evt. bruge chainreactioncycles farvesorterings-funktion i venstre side af skærmen når du har fået klikket dig frem til deres styr. smiley


Kommentér på:
Rise styr, fordele?

Annonce