{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scott Scale stelnummer
  • #1   3. okt 2009 Det skulle gerne sidde på stellet under krankboksen, og starte med W så et eller to bogstaver 4-6 tal og så D eller E til slut, håber det hjalp, og hvis det ikke er på fakturaen må du hellere få det skrevet på eller bede forhandleren om det, for ellers er det goodbye forsikring

  • #2   3. okt 2009 Ok, der er et nummer med W på fakturaen, men ikke på cyklen under krankboksen ?? er det "slået ind i som på stål og alu cykler ??

  • #3   3. okt 2009 nej kan du ikke på en carbon ramme, så ødeløgger du rammen, så det er nok derfor det ikk står der.

  • #4   3. okt 2009 Det tænkte jeg også, men et klistermærke er jo uholdbart - nogle Scott Carbon ejere der har set deres stelnummer på cyklen ?? En anden meget mærkelig ting, det raslede indefra stellet, jeg pillede sadlen af og ud kom en af de her små bøsninger som der skrues fx. dunkholder fast i.... den bærer tydelig præ af at være boret ud, men den mangler ikke nogen steder på cyklen, ikke der hvor skruerne til dunkholderne sidder i hverttilfælde, jeg har dbl. tjekket.

  • #5   3. okt 2009 Mht. bøsningen der sidder stadig en kvart skrue i den, jeg tror det er fra fabrikken, bare mærkeligt så at ingen har hørt raslen - men den kan have siddet "fast"...

  • #6   3. okt 2009 ja jeg har stelno. det er et klistermærke med en god gang lak på hehe

  • #7   3. okt 2009 Der sidder klistermærker med lak på, men det er nogle helt andre numre meget lange.... Må lige køre forbi forhandleren en dag i den nærmeste fremtid.

  • #8   4. okt 2009 Hvor har du købt den fra?
    Hvis det er en dansk forhandler skal de vist nok skrive stelnummer på fakturaen.


  • #9   5. okt 2009 Har været hos cykelhandleren, og der er ikke noget stelnummer synligt på cyklen... Det er der ikke normalt på Carbon cykler siger de, men det sår aligevel på fakturaen, og nummeret på cyklen kan "beregnes om" til et stelnummer ????

  • #10   5. okt 2009 Well... Hvis der er et stelnummer på fakturaen er det vel fint nok.

    Det er jo ikke ligefrem fordi der er nogen der tjekker cykels nummer hvis den bliver stjålet...


  • #11   5. okt 2009 hehe god pointe bjarke

  • #12   5. okt 2009 Enig, men syntes måske bare at tyvene har det nemt, men det ryger vel til et andet land aligevel, og da Danmark er et af de eneste lande der har krav om stelnumre så er det nok begrænset hvad det er værd !!

Kommentér på:
Scott Scale stelnummer

Annonce