{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nihola VS Christianiacykel
  • #1   3. nov 2009 Christiania bikes Ultra light er nice..

  • #2   3. nov 2009 kommer an på ... skal du evt bruge den til 2 børn? så bliver niholaen hurtigt for smal i ladet .. hvor CB nok har et af de mest regulære lad(selv om Sorte Jernhest vist har det bredeste)

    jmen der er jo også andre alternativer
    Sorte jernhest.. smart design/teknik med Baghjulsstyring og forhjulstræk er super manøvredygtig men meget ustabil i høj fart og laddet ikke helt så anvendligt som CB (fx er vores datter på 5 allerede for høj til at side ordentlig i vores Sorte Jernhest pga kalechens udformning)

    Bella Bike samme opbygnig som Sorte jernhest men efter sigende mere stabil.. men ikke så flot design men bedre plads til børn der jo har det med at vokse

    Endelig min favorit...Ladcyklen BULLITT, 2 hjulet "long john model" med lad i midten... lettere & hurtiger end de 3 hjulede... men bliver hurtigt dyr når man først for tilvalgt alt extra udstyret smiley

    men tjeck dem selv ud på nettet og husk .... prøve kørsel er sjovt

    - Lars

    PS Da vi købte ladcykel for 4 år siden endte vi med en Sorte jernhest.. super lækker men som sagt vores venners CB har bedre plads til ungerne + div


  • #3   3. nov 2009 PS der jo også Winther Kangaroo som blev testvinder da politikken testede ladcykler for et par år siden ikke så rustik som CB eller smart som Niholaen men super gode sæder til 2 børn ... også selv om de vokser smiley

  • #4   4. nov 2009 jeg skal ikke bruge den til børn, kun til transport. jeg har nemlig fået et tilbud på en nihola low til 2500 kr brugt

    er en nihole ikke letter at styre iforhold til fx christianiacyklen


Kommentér på:
Nihola VS Christianiacykel

Annonce