{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.856 visninger | Oprettet:

Thomas F
Thomas F
Tilmeldt:
15. nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Kina Carbon MTB ramme {{forumTopicSubject}}

Hej i Galleriet,

Er der nogen herinde der har erfaring med carbon rammer - Mountainbike fra Kina ?

Jeg har undersøgt en smule vedr priser osv, men ville gerne høre om nogle havde lidt erfaring med disse og evt gode råd ?

Jeg har en nabo der rejser konstant derude og som gerne vil tage rammen med hjem til mig - skal jeg være opmærksom på noget specielt når det kommer fra Kina, mht skat og moms osv ?

Pris-niveauet på disse rammer er særdeles lave - og minimums ordre går helt ned til enkelte rammer og nogle steder 2 stk. men eftersom priserne ligger på $ 3-500 (1500-2500 DKK) så forskrækker det mig ikke.
Vægten på disse ligger mellem 950g-1200g.

Glæder mig til at høre fra Jer ?

mvh
Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kina Carbon MTB ramme
  • #1   20. dec 2009 told 4-4,7% (ved import af cykel reservedele, og det hører en ramme også under)
    moms 25%
    kontrolgebyr 155kr

    nb. ved shipping til dk, skal man betale moms og told af det fulde beløb inkl, fragt.

    her er min egen "kinøjser" (dog i racer udgave)
    http://cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10892





  • #2   21. dec 2009 Hej Thomas

    Jeg bor herover i Kina (Suzhou) Alle de carbon rammer mbt+street vores lokale cykel shop har er made in Taiwn og har aldrig hørt klager fra nogen ang, kvalitete... Priser ja det har jeg ikke så meget forstand på men kan da finde ud af det hvis det skulle være, min carbon ramme kostede ca 8000 dkk men det er ca 4 år siden...
    Din nabo køber da bare en billig kuffert og tager den med hjem vejer jo kun 1 kg og det er ingen problem...

    Mvh Jacob


Kommentér på:
Kina Carbon MTB ramme

Annonce