{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Ny i cykelverden {{forumTopicSubject}}

Hej som overskriften siger er jeg ny i dette men har et par spørgsmål som i måske kan hjælpe mig med.
Hvordan finder man ud af hvor lang ens frempind skal være og når et stel har slope hvad gavn gør det og hvad stel type skal man gå efter når man skal bruge cyklen på landevejen.

Søren A


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny i cykelverden
  • #1   1. mar 2010 hej Søren
    ang. frempind er der sikkert mange forslag, men det er mange gange beskrevet f.eks her:
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    http://www.bikefit.dk/ListBox.htm

    Slope belv oprindelig bygget for at lave et stærkere stel, men alle i dag bygger stærke stel, så det er en personlig smagssag smiley

    Som helt ny, kan man læse og få en million gode råd, men det bedste som helt ny, er at få rådgivning i en fysisk anerkendt god butik.

    Vh
    Leif


  • #2   1. mar 2010 jeg har kigget lidt på linkene og det ser ud til at det er noget jeg kan gå ud fra.
    Er der nogen af jeg der kender til disse her cykler og er det noget i kan anbefale (link fjernet)


    SørenA


  • #3   2. mar 2010 Det ville være lidt af en start - hvis du er helt ny kunne det være du skulle ligge lidt roligere ud, se om din ryk/ben kan klare at sidde på en racer - og så derefter købe en lidt dyre cykel.

Kommentér på:
Ny i cykelverden

Annonce