{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  geargruppe
  • #1   28. jan 2007 det er en god gear gruppe på linie med shimano lx .

    køre selv med sram og jeg synes det virker bedre end shimano på mange punkter

    mvh bo


  • #2   28. jan 2007 men vælg skiftegrebet i stedet for dreje greb

  • #3   28. jan 2007 Man kan sagtens få trigger-shift til sram gear nu - det er efterhånden nogle år siden de kun lavede dregegreb... Så det skal du ikke bekymre dig om.
    Men får lige at svare på dit spørgsmål, så ville jeg helt sikkert anbefale dig at køre med sram! Jeg kører desværre ikke selv med det (nu skal jeg da heller ikke brokke mig over xt), men jeg har virkeligt kun hørt godt fra folk der kører med det... Har hørt mange sige, at shimano egentlig er for overvurderet, og at du får et bedre gearskift med sram gear - Om du så vil køre med trigger- eller drejegreb er jo self en smagssag og er helt op til dig; men sram laver masser af drejegreb, der fungerer helt fint.
    Som bo også siger, ligger 7.0 serien ca på linie med shimano's lx-serie - Jeg har egentlig ikke helt tjek på hvilken en af dem, der er dyrest (ville nok tro at lx koster lidt mere), men på den nye lx-serie er der virkelig blevet forbedret en hel del og de har nogle pisse fede features: der er krank med udvendige lejer, rapid-rise bagskifter osv. Har hørt meget godt om den nye lx-serie, så det synes jeg sgu også du skulle overveje..
    Men for at være helt ærlig ville jeg nok selv gå efter sram, da det er lidt federe at køre med noget andet end alle de andre noobs.

    BENJI


Kommentér på:
geargruppe

Annonce