{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Handel med Canyon {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg lovede nogle at komme med en vurdering af min handel med Canyon...

Jeg bestilite mig en ny MTB for ca en måneds tid siden velvidende om leveringstiden var i Uge 14 smiley

Det har kørt ret gnidningsfrit... Der er kun 3 meget små ting at sætte fingre på...

Det første var at de i første omgang ikke kunne finde min betaling fra kontooverførslen... Dette var dog hurtigt på plads efter der blev mailet en printscreen af kvitteringen fra netbanken...
Og så er den en lille uge forsinket... Det er lidt træls eftersom vejret har været fantastisk men det er ikke noget jeg tager så tungt heller... Havde det regnet havde jeg været ligeglad smiley
Og sidste ting er kæden der løber den forkerte vej i bagskifteren... hurtigt rettet smiley

Pakken var super pakket ind og der er ikke en ridse at finde cyklen... Jeg skal selv montere styr, saddel og hjul samt justere den ind. Styret er monteret med kabler, slanger og det hele, men er bare ikke monteret på grund af pladsen i kassen.

Og der er stelnummer i cyklen smiley Hvilket jeg er ret glad for så hverken jeg selv eller en eller anden betjent skal til at banke det ind i den.

Eller har handelen været rigtig god... Der har været SUPER service fra en Carsten hos Canyon Danmark HELE vejen igennem og HURTIG svartid!

Jeg var selv meget skeptisk for at handle med dem, fordi jeg har læst nogle knapt så gode anmeldelser omkring dem, men jeg er af en helt anden opfattelse nu...

Det kan anbefales at handle der...!!

Mit største problem nu er, at mine pedaler fra Chain ligger nede på posthuset smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel med Canyon
Kommentér på:
Handel med Canyon

Annonce