{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Vedrørende markedet {{forumTopicSubject}}

Hej
Syntes ærlig talt nogle af reglerne i markedet er til grin

Det er under alt kritik at opretter af annoncen kan slette beskeder fra andre brugere

Blander man sig i en annonce hvor sælger tydeligvis er ude på at tage røven på folk, sletter han beskeder og man bliver frosset af en HA

Forstår ikke at man fra toppen, kan stå inde for at folk bliver taget i røven

Lige nu er der en annonce hvor sælger vil sælge en cykel til 1000kr mere end nyprisen

Dette vil de fleste garvede brugere selvfølgelig opdage men en ny i cykelverdene kunne nemt bive snydt

Hvad er folkets holdning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedrørende markedet
  • #1   21. apr 2010 Jaaa......den Busetto er da blevet betalt hvis den bliver solgt til prisen smiley

  • #2   21. apr 2010 kan sagtens se dit synspunkt, og det er da også rigtig irriaterende hvis nu at der er en der har opdaget en fejl ved cyklen og så sletter sælgeren bare beskeden. men du kan også vende den om og tænke på det hvis nu der er en som bare er ude på at terroisere den andens annonce. dette ved jeg godt kan virke mærkeligt, men der er altså mange af annoncerne hvor der bare er folk som terroisere dem og siger ting som ikke passer.

    men jeg kan sagtens se det fra din side også, der er bare ikke rigtig nogen måde at undgå at folk terroisere annoncen, samtidig med at man vil undgå at der er en sælger som sletter alle dårlige kommentarer


  • #3   21. apr 2010 Det er lige netop det der er problemet victor

    Forsøger man at hjælpe folk bliver man straffet og bliver smidt i fryseren

    Sælger har fuldstændigt frit spil til at slette alle kommentarer der måtte være skadelige for hans salg, uanset hvor berettiget det er


  • #4   21. apr 2010 Hej

    jeg ser hvad du skriver smiley , men nu er reglerne nu sådan og så er den ikke længere, uanset om man synes det er ok eller ej.

    jeg synes faktisk mere at der burde gtibes ind overfor den trussel sælger skriver sidst i annoncen, SE DET hører ABSOLUT ikke hjemme her på CG.

    Leif


  • #5   21. apr 2010 så er det vel ikke være end der kan hyres en annonceHA som så på opfordring fra en sælger, kan slette beskeder fra bestemte brugere

  • #6   21. apr 2010 Jo jo Leif men nu er regler jo til for at blive ændret engang imellem, det er trods alt ikke alle regler der er lige gennemtænkt når de bliver lavet

  • #7   21. apr 2010 Hvad er det for nogle beskeder sælger har slettet?
    Syntes også at det skulle være en HA der kun kunne slette beskeder. Så kan de vurdere om beskederne er iorden


  • #8   21. apr 2010 Leif,

    sådan en trussel fra en 16 årig kan man da ikke tage seriøst.

    Men omtalte cykel var absolut ikke den samme som den man får for 2995kr i Harald Skrald.....jvf pb fra sælger.

    Jakob


  • #9   21. apr 2010 Jakob

    Jeg er da enig, det er bare mit synspunkt mht. det.

    Hvis er skal være retningslinjer på CG skal det gælde alle, både dem som køber og dem som sælger.


  • #11   21. apr 2010 Annoncen er fjernet. Fortæller vidst alt

  • #12   21. apr 2010 Hold da op... så er der gang i den igen??

    Hvis man ikke er interesseret i en vare, så byder man ikke .. længere er den bare ikke!!

    Sku man så til at gå på dba 8timer hver dag, for at skrive på annoncer der ikke er rimelige??

    Når jeg/hvis jeg fryser en bruger for at genere andres annoncer, gør jeg det udelukket fordi at vi IKKE må skrive til annoncer/varer vi ikke er interesseret i..(det står sjovt nok også lige over skrive feltet) Jeg tager ikke parti.. Så vogt jer.. der uddeles 5dage i "brummen" hvis der indmeldes at nogen bevidst ødelægger andres annoncer. Er det noget der gentager det sig, ender ens konto med at blive slettet.. så er i advaret!
    Accepter hellere at det er sælger der sætter prisen, og det er op til køber om det er en go pris!

    off topic:
    Så i sneen i dag?? og jeg har lige smidt sommerhjul på 500'eren.. :o/

    Go aften på galleriet...


  • #13   21. apr 2010 Ja man fuck den sne !

  • #14   21. apr 2010 Hooold nu kæft!

    Hvis I synes en sælgers pris er for høj eller unfair, så lad dog for helvede være med at købe det! Hvis der ikke er nogen som henvender sig på annoncen, så bliver varens pris nok sat ned.

    Nu må I sgu tage jer sammen...


  • #15   21. apr 2010 Nej for folk som ham er kun ude på at snyde folk og det er de svin der skal stoppes

    Spurgte ham til hvilke forskelle der var på den cykel han havde tilsalg og den du kan købe i harald skrald

    Dette er det ordrette svar jeg fik tilbage
    du kan komme hjem til mig, så kan jeg personligt forklarer dig forskellene.

    Det må jeg indrømme jeg opfatter som en trussel


    Vidste du ville dukke op Rene
    Syntes generelt du gør det fint men her er du helt væk
    Hvis du kan se at sælger bevidst prøver at snyde og jeg så blander mig så vil du derved fryse mig, mens svindleren for lov at forsætte med at snyde folk

    Det kan godt ske det er det som er reglerne men til tider er regler til for at blive brudt


  • #17   21. apr 2010 Racer G

    jeg har ikke sagt at man ikke måtte byde på cyklen.

    og svaret skal ikke opfattes som trussel.
    ligesom at der er mange herinde der går til bakterier for at spare vægt på cyklen så gør jeg det samme når jeg skal beskrive cykler... jeg ved godt hvilke komponenter der sidder på cyklen i Harald Nyborg og ved dermed præcist hvilke forskelle der er mellem dem.
    og desuden hvad skulle en 16-årig dreng kunne gøre mod en 24-25 årig mand...?



  • #18   21. apr 2010 Ja jeg bliver ved og så kan i smide mig i fryseren

    Og ja kunne da godt sende en besked, men det burde ikke være nødvendigt

    Kan nemt finde 10annoncer herinde hvor der bliver fusket med prisen og det kan da ikke være rigtig fuskere har så let til spil her på siden

    Er godt klar over at man ikke får ændret noget som helst med den sadistiske ko der styrer gallerierne

    Men det er et frit land så man har ret til at brokke sig


  • #19   21. apr 2010 nu er jeg nød til at spørger
    1 er dette en offenlig eller en privat ejet side??
    2 hvis den er privat så har man ret til at rette ind efter reglerne ellers har ejeren ret til at smide vedkommen ud.
    3 hvis det er en privat side så gælder ytringsfrihedden ikke og det er ejeren af siden der bestemmer hva der er tillad.
    eller sagt på en anden måde kan du ikke lide duften i bageriet så gå ud af det!!!!

    jeg giver ikke udtryk for om jeg er enig i noget eller ej


  • #20   21. apr 2010 ud fra den beskrivelse du havde på annoncen var der ingen forskel
    du vil ikke oplyse nyprisen og gav udtryk for du ikke ville sende kvitteringen med

    Det er alle tegn fusk i mine øjne



  • #21   21. apr 2010 ...

    priser kan være sat tilfældigt.
    ligesom at nogle har deres fine carbon ramme tilsalg med prisen "1234kr."


  • #22   21. apr 2010 Jan; den er privat og vil hun kyle mig ud, nå ja det går verdens sgu nok ikke under af

  • #24   21. apr 2010 ja ja vi er uenige og det er godt nok

    konfliktsøgende: næ siger altid min mening lige ud og det kan alle ikke klare og det er jo bare synd for dem


  • #25   21. apr 2010 du kan ikke se problemet i at folk kan snyde og bedrage som det passer dem her på siden

  • #26   21. apr 2010 Racer G

    den kvittering jeg har cyklen på, er der også mine andre vare (som ikke vedrøre dig) på. derfor har du ikke ret til den.
    til næsten alle de cykler og andre dele jeg har solgt har køberen fået et bevis/kvittering på at de har købt varen.

    jeg har personligt stået nede i butikken og rent ud sagt "overbegloet" cyklen og kan se at det IKKE er den samme. det tror jeg ikke du har gjort.
    udover det så har du overset forskellen mellem størrelsen på de 2 cykler.



  • #28   21. apr 2010 ja ja er det ikke snart jeres sengetid

    I kommer nok til fornuft når i får bare et par års mere livserfaring


  • #29   21. apr 2010 Men som skrevet, så længe koen Anne mette sidder bag det store ror bliver der intet ændret og det selvom samtlige brugere så skulle være enige

    Det er set gang på gang at hun ikke e lydhør over for noget som helst


  • #30   21. apr 2010 undskyld mig racer g min sengetid???
    nu liger det altså sådan at jeg er noget ældre end dig og har gennemgået nogle store livsændrene operationer så det med livserfaring og sengetid skulle du nok lige træde på bremsen med..


    gå efter bolden og ikke manden


  • #31   21. apr 2010 slap lige af gamle, det var kryll og gustva der blev henvist til



  • #32   21. apr 2010 lol det er sku ikke så tit jeg bliver kaldt gamle XD
    er nu kun 32 mmmeeennn lad gå


  • #33   21. apr 2010 alt over 30 er gammel, indtil jeg selv når derop så er det alt over 40 smiley

    min chef på 35 har øgenavnet gamlefar


  • #34   21. apr 2010 lol
    min kærestes tenagsøn vil nok give dig ret i at jeg er gammel
    når men godt ord igen racer g intet er ment personlig fra min side


  • #35   21. apr 2010 Konklusion:

    Markedet er til for at blive brugt som en sælger ønsker og der bruges urealistiske priser, brugerne gør hyppigt brug af urigtige oplysninger i form af direkte løgnagtige oplysninger og bevidst tilbageholdelse af vigtige oplysninger.

    Desværre er dette et mønster som ses både hos brugere som kun er her sjældent...men også meget aktive brugere.

    Heldigvis kan den opmærksomme bruger hurtigt pejle sig ind på hvilke personer som ikke er troværdige i deres handler osv.

    Hygge og sov godt smiley

    Jakob

    P.S. Og husk nu.....cykler er sgu ikke bare til pynt


  • #36   23. apr 2010 HA så får man en trussel fra den STORE ADMIN om udelukkelse



Kommentér på:
Vedrørende markedet

Annonce