{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cross Cykel/valg af gear gruppe
  • #1   2. maj 2010 hej, jeg kører selv med sram rival. men der bliver kørt med alle slags grupper. shimano 105/ultegra/dura ace og sram rival/force/red, nogle få kører med campagnolo 10 speed.
    mit personlige indtryk er at sram skifter bedst i de ofte mudrede forhold, men shimano 105 og ultegra skifter også fint.
    det korte svar er at vælge det system du selv foretrækker...
    vh mats


  • #2   2. maj 2010 jeg har tænk på den nye force. men har ikke prøvet den. tænker osse om man kan skifte gange gear op af, af gangen

  • #3   2. maj 2010 du kan godt skifte flere gear ad gangen til venstre på kassetten, altså til lavere gear.

  • #4   2. maj 2010 @mats

    okay tak for den


  • #5   3. maj 2010 Før min Shark blev stjålet kørte jeg rundt på den som cross med Token Accura..

    Det fungerede fint faktisk, gruppen vejede ikke rigtig noget og er vidst kompatibel med Sram og Shimano..

    Den skiftede ikke ligeså blødt som min nuværende Shim 105, men kunne sagtens gå op til 3 trin ned, men kun 1 op..

    Hvis du har mod på at prøve noget nyt, kan du da se hvordan min Shark så ud og så se om du kan lide udseendet på gruppen

    Christian


Kommentér på:
Cross Cykel/valg af gear gruppe

Annonce