{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.340 visninger | Oprettet:

Kent P
Kent P
Tilmeldt:
25. jul 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18

god begynder racer? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

så går man jo sommeren i møde. og tænker på få en racercykel til komme lidt omkring.
Men har ingen ide om cykler.
så hvad skal man gå efter? hvor kan man finde en god "billig" cykel.

billig forstået på den måde, at pengene skal være lagt godt ud i hele cyklen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god begynder racer?
  • #1   30. maj 2010 Kent P

    budget ?


  • #2   31. maj 2010 hvad vil du give for den. For nogen er en begyndercykel en til 15-20 stykker af de stærke og for andre skal der ikke mere end 5.000 til

  • #3   31. maj 2010 Hvis det skal være billigt, så har Harald Nyborg en med Tiagra gear til 3500,-
    Rammen er ikke så stiv, så der går noget energi tabt i rammen.. Men skal du have noget der er bedre skal du op i en Roadlite fra Canyon til omkring 7000.

    Mange af de kendte mærkers billige racer cykler (5-7000) gør det ikke meget bedre end Haralds Busetto Racer..


    Håber du kan bruge det til noget..
    Ellers skal du købe noget brugt....


  • Kent P
    Kent P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #4   31. maj 2010 det en 5-7000kr jeg vil gi,. det vil jeg mene er noget "billigt".
    vil ikke ligge ud med mange tusinde.
    for vil prøve det lidt først.


  • #5   31. maj 2010 Jeg må sige at jeg er noget u enig med Anders V; Harald nyborgs cykler er absolut intet værd og så kan det altså være lidt lige meget at der er en næsten godkendt gruppe på, når stellet ikke er noget værd.
    Tag da lige et kig på dem her:
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    De er med en gear gruppe som er en tand dårligere end Busetto´ens men stellet er rigtig fin kvalitet som godt kunne fortjene en 105 eller ultegra gruppe.
    Principia skuffer aldrig, de er super lækre. Jeg ved det hehe, jeg er selv blevet stor Principia fan.


  • #6   31. maj 2010 og med ÆGTE Carbon gaffel i høj kvalitet.

  • #7   1. jun 2010 er helt enig med Daniel, køb ikke Harald-nyborg, Bilkas Faustio Coppi eller andre lavpris varehuses cykler.

    Det svarer til at du ringer til alle dine venner og fortæller du har købt en sportsvogn, næææ en Ferrari ? Porsche ? nej siger du,,, en Kia picanto.... sikkret en udemærket bil, men racer...aldrig... og det bliver de omtalte cykler heller ikke, se Bilkas Coppi...over 11 kg vejer den.....

    De cykler Daniel linker til... ville jeg til enhver tid vælge hvis budgettet ikke er så stort.


  • Kent P
    Kent P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #8   1. jun 2010 okay mange tak, de ser da også finde ud. Tror jeg vil tage et nærmere kig på dem.
    takker mange gang for hjælpen smiley


  • #9   1. jun 2010 selv tak, og tro mig Principia alucykler ...De kører squ godt;D

Kommentér på:
god begynder racer?

Annonce