{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garmin Edge 500
  • #1   27. jul 2010 jeg har kørt med den i 2 mrd. hva mener du med om dens gps er god???


    den her en nem menu er super bruger venlig, mange fede valg muligheder i opsætningen og en viatuel træner hvor man kan køre en rute/bane mod sig selv. ganske motiverende.

    den har en gps som kan ved hjælp af streger hvise om man skal til højre el. venstre eller hvordan men der er ikke veje på eller noget.
    man kan se bag efter inde på garmin connect hvor man har kørt osv.


  • #2   27. jul 2010 Okay tak for svaret ville du anbefale sådan en?? Jeg mener om gps´ern er god altså om man kan finde ud af den og det er nemt at bruge den.

    Mikkel


  • #3   27. jul 2010 jammen du kan kun bruge gpsén til at fælge en planlagt eller før kørt rute
    ikke til at finde vej med som 705.

    men hvis du kan unvære den funktion så ville jeg klart anbefale den den er lille fiks men med en stor skærm var meget glad for min fik dog en 705 af mine børn i gave så måtte 500 vidre til en anden :o)


  • #4   27. jul 2010 Okay lyder som om den er god:D men får man så et program med som man kan lave ruter og så gemme den?

  • #5   27. jul 2010 Jeg kapre lige din tråd Mikkel. smiley

    Jan, kan den bruges til viatuel træning, du ved, hvor man kan køre mod sig selv, på en rute man han kørt tidligere?


  • #6   27. jul 2010 det er bare iorden

  • #7   13. okt 2010 jeg har problemer med min, vis jeg sætter den til computeren slukker den og begynder at oplade så jeg kan ikke ligge mine ruter ind på computeren
    håber nogen kan hjælpe med hvad jeg skal gøre


Kommentér på:
Garmin Edge 500

Annonce