{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.959 visninger | Oprettet:

Joe N
Joe N
Tilmeldt:
28. jul 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hva ska jeg købe? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg står og skal til at købe mig en ny cykel, og her er det at jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg har aldrig gået op i cykler og har altid bare haft en eller anden billig bilka cykel da mit brug af en cykel altid har været minimalt.
Nu er jeg så kommet til byen og bilen skal erstattes af en ordentlig cykel.

Jeg skal bruge den til og fra arbejde(ca 8km hver vej) samt til og fra venner og også til lidt motion.
Jeg er faldet for designet på Avenue cyklerne men kan ærligt talt slet ikke finde rundt i de forskellige modeller og hva jeg skal bruge.

Jeg har her et par link til nogle af dem jeg er faldet for men er de go eller no go og har i andre gode forslag til en fed cykel?
På forhånd tak for hjælpen.

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

http://www.stcykler.dk/Centurion-cykler/Herrecykler/Centurion-Eternity-Disc-27-gear-deore-.html



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva ska jeg købe?
  • #1   29. jul 2010 Principia Inew AD

  • #2   29. jul 2010 Så vidt jeg ved, bliver avenue lavet på samme fabrik som mbk, og skulle angiveligt være tungere end tilsvarende mbk city-cykler;)
    Der er så en verden til forskel i design - men måske du alligevel skulle tage et kig på dem:=)
    Ellers er dette uden tvivl en fed city/flatbar racercykel:(link fjernet) - ikke så designorienteret, men fås dog i fire fede farve-udgaver, og en langt bedre cykel, vil jeg mene..


Kommentér på:
Hva ska jeg købe?

Annonce