{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning til 24 Timers solo løb?
  • #1   27. nov 2010 Jeg vil nok anbefale at du tilmelder dig et 4 mand´s hold, og prøver det først. Den vej igennem finder du ud af hvordan din krop regerer på søvn, spisning o.s.v
    Jeg selv har kørt 5x 24timers løb, og de 4 første var på 4 mand´s hold, som gav en masse erfaringer inden jeg i sommers kørte mit første 24 timer´s solo løb.

    Vedr. træning starter jeg med at bygge træningen op i Januar (til juni 24T) med 80 km 3 gange ugenligt, og lige op til 5 gange ugentligt evt 2 gange dagligt fra 40-100 km.
    Noget andet der er vigtigt er spisning og søvn som osse skal trænes, da det er lige så vigtigt som selve de gode ben.






  • #2   27. nov 2010 Et er benern, noget er andet er ædelse og søvn, som Lars også siger det.

    Du skal kunne både indtage og optage mad på cyklen (hvis du vil spare den tid). Du skal også gøre dig klart hvad du kan tåle, i hvilke mængder, hvilke stoffer og hvornår du mangler hvad.
    Der er lidt læsestof her (godt nok udmyntet på AR, men du burde kunne bruge det(aller nederst))
    http://www.extremmaraton.dk/x/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=51

    Færdige energi produkter er ikke altid sagen (bare, gel, drik etc.), du vil formegentlig også få brug for andet end det som frugt osv (især bananer, men undgå æbler, de dur ikke). Selv kan jeg anbefale min egen specialitet; nuddelguf
    Der skal koges nudler, steges bacon, og så skal der ellers bare peanuts og pesto i. Så laver du nogle små snebolde i husholdningsfilm. De er lige til at bide hul i, og guffe. Og så smager det ret godt faktisk...


  • #3   28. nov 2010 tror det ville være bedst med et 4-mandshold først før du prøver solo.
    jeg skal selv køre Nordic24 i et 4-mandshold, holdet er har stadig frie pladser hvis det er...



  • #4   28. nov 2010 Har prøvet 24 timer på 4-mandshold, men mangler mere spænding! (;

  • #5   28. nov 2010 Silas bare prøv (;
    Jeg skal selv køre 24timer solo (:
    Jeg er ligeglad med træning (næsten), je kører bare til jeg falder om af udmattelse ;b
    Så ved du hvad du kan og ikke kan, hehe (:


Kommentér på:
Træning til 24 Timers solo løb?

Annonce