{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

fox 36 2011 fejl !!? {{forumTopicSubject}}

hej cg. har købt mig en fox 36 float rlc 2011 med 20 mm. thru-axle. i dag blev jeg færdig med at strikke mit forhjul op, så på kom skiven (hope m4 203 mm. floating disc) hjulet gik i gaflen perfekt, men lige så snart jeg prøvede at dreje hjulet, ville det ikke. den "flydende" del er skiven støder på beslaget til kaliperen på gaflen. det er kun den nederste "gevind-dut" der støder på, dvs. at jeg kan udelukke fejl på navet og skiven. ved det måske ikke er til at forstå, men her taget et par billeder af det:
se under mine fotoalbums.
tænkte om nogle af jer har oplevet problemer på nogle af de nye fox? synes det er lidt slattent når man tænker på at det er en gaffel i det prisleje.. håber i kan hjælpe, på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fox 36 2011 fejl !!?
  • #1   11. mar 2011 Hej Frederik R

    Tror du har vendt din skive forkert...

    MVH.

    Claus Hollen


  • #2   11. mar 2011 hvornår lærer folk lige at kigge deres billeder igennem, for om de er i focus INDEN de uploader dem, det er jo ikke til at hjælpe hvis man ikke kan se en skid og der kun er focus på baggrunden

  • #3   11. mar 2011 skiven vender rigtigt nok, der er en fordybning i centrum af skiven, den vender ind mod navet, så den kommer så langt væk fra gaffelenet som muligt. og hope mærket peger ud af.

    ronnie R - hvis du er så træt af det, kan du så ikke lade være med at skrive? forstår slet ikke du gider bruge din tid på det...


  • #4   11. mar 2011 floating skiver har før givet problemer på gaffeler og rammer.
    Har lige haft en kunde der havde forsøgt sig med a2z skiver til Avid Elixir bremser, på en epic med fox gaffel. Bag kunne skiven være der. Nitterne ramte på adaptoren til at holde kaliperen og foran ramte de på den nederste PM studs på gaffelen.


  • #6   11. mar 2011 ja, men burde studserne ikke flugte med skiven? fordi den øverste studs sidder perfekt, ca 2 mm. fra skiven.
    jeg har tænkt på at slie den, men skal bare helt sikke på at det ikke er fabriksfejl. er selv cykelmekaniker, og min chef vil også ringe til bike toys og høre på mandag.
    evil, du tror kke den ville kunne blive for tynd i kanten?


  • #8   11. mar 2011 har haft samme problem.. dog på en lidt ældre 36 talas.. smiley det skal bare slides væk.. haha.. ej.. prøv og lad chefen ringe lidt rundt og høre ellers er der Evil's lappe løsning smiley

  • #10   11. mar 2011 haha.. ja hvis man er lidt lige glad og har masser af penge, kan alt lade sig gøre.. hehe

Kommentér på:
fox 36 2011 fejl !!?

Annonce