{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  landevejs dæk til mtb
  • #1   28. mar 2011 str 26"

  • Keld j
    Keld j Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   28. mar 2011 Det bliver nok aldrig det samme, men jeg har god erfaring med det dæk der hedder Schwalbe Kojak
    http://www.cykelgear.dk/reservedele/daek/mtb-daek/schwalbe-kojak-26x135-foldedaek

    Det er ikke helt så smalt som de dæk på en racer, men de er lige så glatte.


  • #3   29. mar 2011 Har selv et sæt Kojak 1,35". De er meget glatte på overfladen, og man kan mærke det på vejen, men i vådt føre er det glat..

  • #4   29. mar 2011 Jeg køre med Schwalbe Marathon +.
    Den smalleste udgave jeg kan køre på på min C´dale er 1.35. Så det er dem jeg har købt.
    Det ser vildt syret ud med så smalle dæk på en MTB. Men jeg kan køre med de fleste landevejs ryttere på dem smiley


  • #5   29. mar 2011 nogen der har prøvet disse her?
    (link fjernet)


  • #6   29. mar 2011 Jeg bruger Specialized Crossroads. Det kan til nød også hives rundt i skoven.

  • #7   20. aug 2011 Efter at have kørt nogle ture på landevej med standarddæk på min Cube er jeg blevet nysgerrig om ikke man skulle tage om købe sig et ekstra hjulsæt med landevejsdæk på.

    Er det for dumt at have 2 sæt hjul til mtb´en ?

    Har umiddelbart kigget på Schwalbe City Jet, men de ser meget glatte ud. Hvordan er de i evt. vådt føre ? Og hvilke fælge kan evt anbefales til sådan et sæt ekstra dæk ? Det behøver ikke være topklasse fælge, det er pengene alligevel ikke til, men et par gode fornuftige fælge.

    Og når nu man er igang med at investere, er der så mening i at få sne/is-pigdæk til cyklen også ? For så kunne man muligvis finde et sæt fælge der passer til landevejsdæk om sommeren og pigdæk om vinteren ?


Kommentér på:
landevejs dæk til mtb

Annonce