{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.425 visninger | Oprettet:

Alt den snak om dyre dyre hjulsæt;O) {{forumTopicSubject}}

Klokken solg 05:00 da jeg stod op i dag.. Mørkt og regn ØV...
Jeg fik min morgenmad og tog mit cykeltøj på...
Hele Lørdagen har jeg ladet op til en god gang intervaltræning og smidt min nye Spinergy Stealth FCC på..
kl 06:00 sad jeg på raceren (I regn) og kunne med det samme mærke at det var noget andet end mine tunge trænings hjulsæt....
Da jeg var godt varm tog jeg den første interval (Bakke i Lemvig og de er lange og vildt gode)
Kunne med det samme mærke hvor stærkt og stift hjulsæt jeg hvade fået på.. og ned af bakke det er så stift og virkelig virkelig god komfort....
Jeg har efter hånden prøvet rigtig mange ture på forskellige hjulsæt som Zipp 404.303-808 ,Reynolds Assault,Reynolds DV46C UL ,Lightweight Standard.
det er max gode hjulsæt (Hvis man ser bort fra Assault) og lukket ringe som er pumpet op til 12bar men SLET SLET ikke med den komfort som mine Spinergy Stealth FCC.. Nu er jeg ikke Prof.. men kan bare ikke mærke forskel på Zipp, Reynolds, Lightweight eller Spinergy Stealth FCC (Ud over den super komford på Spinergy)
Hvis jeg skal være helt ærlig vil jeg helst køre Melfar24 på Spinergy Stealth FCC da komforten er så god..
Så kan vi jo altid snakke om de eger ..De er jo runde tager vinden dem så ikke??? Her vil jeg sige som alm. motionist OG linsens rytter i B,C;D klassen ville ikke kunne mærke nogen forskel.... SÅ nu er der nogen lisens rytter der bliver sure på mig;O)
Nå men jeg kan KUN KUN sige god for Spinergy Stealth FCC 2011 model på 1480g Pris i Dk mellem 11.000 og 14.000kr
I kan se et nyt billede af hjulsættet på Gianten i mit Album;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt den snak om dyre dyre hjulsæt;O)
  • #1   3. apr 2011 Lyder fedt ! Jeg vil også have Spinergy hjul, men kan ikke beslutte mig for om jeg skal købe ny madone ell bare sætte dem på 4,5 eren, vil også gerne have mig en bedre geargruppe og så er det måske mere på sin plads med en bedre ramme ?

  • #2   3. apr 2011 Mine hjul magen til kommer i løbet af ugen - så skal der bare latex slanger og Contonental GP 4000S på og så er jeg på landevejen smiley
    Jeg glæder mig til at prøve dem


  • #4   3. apr 2011 13.000 er stadig en god slat penge..

  • #5   3. apr 2011 Frederik .
    Det jo ingenting i forhold til hvis du skal have LEW (som ikke laves mere) lightweight eller enve der ligger et sæt nye fra 20.000 og op.


  • #6   3. apr 2011 @Kryll.
    Måske der ovenikøbet skulle laves et anmeldelses forum ?.
    Lidt lissom MTBR.com ?


  • #8   3. apr 2011 Desværre er der en tendens til at der ses skævt til folk som ikke køber hjulsæt som ikke koster +15k.

    Det er nærmest reglen her på siden at når en bruger køber et sæt hjul som ikke er dyre eller ultra lette....så tales der altid negativt om dem.

    Man skal lige huske at de fleste brugere her ikke just tjener penge som cykelrytter og kan sgu alligevel ikke mærke foreskel på meget af det vægt-knepperi.


  • #9   3. apr 2011 nu har jeg ikke kørt meget på mine enve men har da kørt lidt og må sige de er bedre end mine gamle Ksyrium. men er de 15000 gange bedre nej . Og Jakob jeg giver dig ret i at det ser man tit herinde men nogen gange går det også modsatte vej . Lidt trist at tænke på

  • #10   3. apr 2011 Jeg kan kun sige, at for alle motionister og weekend raceres så er alt over 6000kr, som det maksimalt koster at få bygget et sæt hjul, overkill/rent blær. Og omvendt synes jeg at hvis man alligevel punger ud og giver over 6000kr så skal man også vitterligt købe et hjulsæt som er bedre end de håndbyggede - hvilket desværre alt, alt for ofte ikke er tilfældet når vi taler hjul der koster mellem 8.000-13.000kr... Så har man nogen gange givet over det dobbelte i pris og fået et ringere hjulsæt.

  • #11   8. apr 2011 helt sikkert Cs, fed anmeldelse thumps up sådan skal det være,helt enig der har været en tendens til at genere hjulsæt herinde, fordi de ikke har heddet lw bora osv,spinergy er alle pengene værd men det burde de fleste osse vide som har læst anmeldelserne af dem i diverse cykel blade mm.og så er de ikke meget mere liret end lw de finishen er ikke særlig køn på dem

Kommentér på:
Alt den snak om dyre dyre hjulsæt;O)

Annonce