{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Rasmuus .
Rasmuus .
Tilmeldt:
14. jul 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

MBK/MTB - Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Har et par spørgsmål ang. min MKB Cheyenne - Samme som denne http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9440&ipc=40665

Nu hvor vejret er blevet lidt bedre vil jeg gerne til at cykle på arbejde (ca. 15km hver vej). Dels for motionen og dels pga. af det efterhånden MEGET DYRE benzin priser.

Kan jeg smide nogle glatte/gadedæk på den? (syntes ikke at de grove dæk er gode når man skal køre på landevejen).

Og en ting mere: Hvis nu jeg bliver bidt af cykelingen, kan MBK'en så bruges offroad/skoven også? Eller skal der en ''bedre cykel'' til? Kan jeg evt. smide nogle andre dele på den for at forbedre den (forgaffel, styr, gear mm.), eller kan det slet ikke betale sig?

Mange tak.

Rasmus M.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MBK/MTB - Spørgsmål
  • #1   7. apr 2011 Du kan sagtens bare skift dine dæk de skal bare passe i størrelsen!

    Men jeg ville nok vælge en ny cykel evt. Canyon: http://www.canyon.com/_dk/
    smiley


  • #2   7. apr 2011 Har selv kørt med slicks i str. 26" x 1.15 på min mtb. Har 25 km. til arbejde og det gik helt fint. Går du dog over og bliver bidt af at cykle vil jeg klart anbefale at du enten slår dig til tåls med den du har nu eller bruger en del penge på en et par klasser over. Men få nu kørt nogle km. først før du smider penge efter nyt. Jeg kørte meget mtb i 1½ år på en dårligere cykel end den du har før jeg gjorde mere. Få lidt kilometer i benene med slicks på den du har, så får du svaret smiley

  • Rasmuus .
    Rasmuus . Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   7. apr 2011 Carlo.

    Når du så siger slicks... jeg tænker jeg, dæk helt uden mynster som i motorsport, er det det samme i cykelsporten?


  • #4   7. apr 2011 Det er det nemlig smiley tjek schwalbe Kojak eller lignende smiley

Kommentér på:
MBK/MTB - Spørgsmål

Annonce