{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder :)
  • #1   7. maj 2011 Hej Kas.

    Jeg vasker min racer efter hver 3. tur på tør vej, hver gang efter en tur på våd vej. - Inden jeg vasker den, bruger jeg en degreaser og en gammel tandbørste, og vasker så efter med varmt vand og autoshampoo.

    Så venter jeg til det tørrer og bruger den olie jeg vil, i den anbefalede mængde.

    Jeg er ikke så meget inde i degreasers, bruger selv lidt forskelligt.. Der må du prøve dig frem, eller få svar fra andre.

    Af olie bruger jeg rød Finishline :-).


  • #2   8. maj 2011 Tak fordi du gad bruge din tid smiley

  • #3   8. maj 2011 Jeg bruger den degreaser de sælger i T Hansen - det virker.
    Jeg er dog lidt påpasselig med at degrease min køde for meget. Jeg bruger en gammel opvaskebørste og sprayer degreaseren på den og vasker så krans og kassette af, for på den måde ikke at degrease kæden.
    Resten af cyklen (MTB) blliver skyllet af for støv eller vasket med en blød bilbørste + vand med autoshampoo hvis den er mudret


  • #4   8. maj 2011 Jeg renser min kæde i lugtfri petrolium ( langt billigere) og fuldt ud lige så godt, da det ikke udtørrer kæden, men har super rense egenskaber... Derefter vasker jeg hele cyklen i autoshampo ( også kæden/gear ) og til slut får den en gang finishline wet lube ;o)

Kommentér på:
Nybegynder :)

Annonce