{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.133 visninger | Oprettet:

Kranksæt størrelse og valg ?? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har desværre bukket den midterste klinge på mit shimeno ig krank sæt og har hørt at lige præcis det krank sæt er det næsten umuligt at finde nye klinger til, så skal havde mig en nu hvordan er det med størrelser og den slags ?? har kigget lidt på denne ? vil den passe da det er et shimano krank sæt ? http://www.cykelgear.dk/reservedele/kranksaet/mtb-kranksaet/kranksaet-deore-443222-tands

eller er der andre forslag til valg ??

det må ikke koste mere end dette ? da jeg har smadret min bag skifter og ikke har så mange pege for tiden,
vil bare ud og cykle i skoven nu hvor vejret er så dejligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kranksæt størrelse og valg ??
  • #1   2. jun 2011 Det skal lige siges at jeg er ret nu i sporten så har ikke rigtigt forstand på det med størrelser endnu smiley

  • #2   2. jun 2011 Jeg syntes det ser fint ud, på chainreactioncycles har de et SLX til 750 hvis du er villig til at ofre de 250kr mere, det er af ret god kvalitet smiley

    mht. størrelse er 175mm normalt til en mtb (-:


  • #3   2. jun 2011 Jeg tror jeg køber deore i første omgang så er der penge til en godt bagskifter og så kan jeg købe et krank set næste gang tror også det er fint nok til mit behov med det billige krankset jeg køre kun for sjov skyld så det er sikkert fint nok smiley det er jo shimano så det går nok


  • #4   2. jun 2011 Ja Deore er helt fint, har selv haft det, kom så til at ødelægge gevindet til pedalerne så måtte skifte, men det er bestemt ingenting i vejen med det smiley

Kommentér på:
Kranksæt størrelse og valg ??

Annonce