{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad før mtb løb
  • #1   11. jul 2011 masser af havregryn med lidt cornflakes, drysset med kakaopulver og sukker og sødmælk! (kakao kan også gøre det i stedet for kakaopulver og mælk og kakaopulveret skal selvfølgelig være det man blander direkte i mælk og drikker)
    Ellers er havregrød godt, rugbrød med nutella, honning eller andre sukkerholdige ting og så en banan 2 minutter før du skal køre!

    Race on! smiley


  • #2   12. jul 2011 Plejer at køre en ordentlig skudefuld paste ned dagen før løbet - og så på løbsmorgenen står den på havregryn med skåret frugt og sukker på.

  • #3   12. jul 2011 Pasta er godt dagen før man skal præstere noget fysisk. På dagen er det godt med frugt og saftevand med sukker eller en cola.

  • #4   12. jul 2011 Fedt med nogen gode mad råd!

    Skal også køre mit første MTB løb på lørdag. Der må være en masse af jer andre der også skal køre DM/Motions DM, ellers må I lige komme ud af busken og få jer tilmeldt. Det bliver skide godt!


  • #5   12. jul 2011 Hehe skal også kører lørdag smiley

    Har i prøvet ruten? Den trækker sgu tænder ud, hvis ikke man slår dem ud. Er spændt på om jeg kommer op og ikke mindst ned (helskindet) af de bakker smiley

    Planen er, at jeg starter med en god gang havregrød og banan og godt med vand - Et kvaterestid inden tager jeg lige et par smart1 gelere og varmer op.



  • #6   12. jul 2011 Ja Anne Mette, den er sku hård nok. Lidt ærgeligt at der ikke er flere damer der skal køre motionsløbet, der bliver lidt tomt på ruten for jer smiley

    Hvordan har håndleddet det efter "styrtet" i går? smiley


  • #7   13. jul 2011 Har fået en lille forstuvning. Men skal ud og teste om jeg kan køre allerede i dag, da min svogers 29'er mtb-klub kommer på besøg - Skal da lige vise at en 26'er godt kan følge med hehe

    Så håber at hånden vil være med til det, uden at det bliver værre - Skal bare være klar til DM!


  • #8   13. jul 2011 super fedt tak for de svar have selv tænk på nogen lunde det samme smiley

Kommentér på:
mad før mtb løb

Annonce