{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

cykel frustration hvad vælger jeg {{forumTopicSubject}}

hej min nabo som også cykler overvejer en ny racer. vi kom til at diskutere det lidt og ja, jeg gav ham lyst til at lave en selv men men men... det koster, og det koster ekstra.
her er budet på dele
Stel + forgaffel + Styr og Frempind + sadelpind 900 dollars 4712
Sadel Selle SMP TRK 335kr
Gear gruppe Campagnolo 2011 Veloce Black 389 pund 3300krkr
Hjul Campagnolo Khamsin Black Clincher riples bike 750kr
Styrbånd 60kr
Flaskeholdere + told og moms 32 dollars for to 168kr
Dæk og slanger Michelin Lithion2 racerdæk 270kr
Pedaler Speedplay Light Action Stainless 1150kr
cykelcomputer 300kr

told og moms a 4712 + 168 1375kr
I alt


her er linket til den ramme han påtænker, men i andre farver og uden det fake logo om muligt

(link fjernet)



men som beskrevet ender cyklen i ca 13000 mod undernævnte link hvor cyklen fåes for 6500. spørgsmålet er så 1 hvad mon ca vægtforskellen og stivheden er og 2 vil det ikke være bedre at købe cyklen fra nederste link og rippe for dele, som så monteres på carbonrammen.

vær venlig kun at komme med seriøse indslag og ikke diskutere kopirammer her, da kravet netop er der ikke er de logoer på.



http://www.bikebuster.dk/detaljer/120917.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cykel frustration hvad vælger jeg
  • #1   14. jul 2011 du skal bare være opmærksom på, at delene måske ikke passer. Der er forskel på mål på saddelpind, forskifter osv. smiley

  • #2   14. jul 2011 øhhh linket til carbonstel er med sadelpind og tilhørende monoque styr og frempind.

    retsen er vel standard til racerstel og ellers er det vil ikke mere risikabelt end at købe et stel og derefter delene. eneste jeg ved der kan blive tale om at skifte er kæden og så skla der købes en gang nyt styrbåndt til carbonraceren.

    hvad tænker folk ellers god eller dårlig ide, og andre gode løsningsforslag.


Kommentér på:
cykel frustration hvad vælger jeg

Annonce