{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Reynolds expert søges {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Det eneste jeg mangler til min nye racer er hjulsættet, jeg er nået frem til at det skal være en mellemprofil da jeg næsten aldrig kører flade ture men heller ikke træner i alperne, jeg er brændt helt varm på Reynolds hjulene og skal derfor hører om der er nogen der kan fortælle mig hvad for årgang de forskellige er, jeg ved at Forty six er 2011. men hvad ligger før det hjul, DV46c DV3k etc.etc.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reynolds expert søges
  • Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #1   16. sep 2011 Undskyld jeg blander mig, men jeg faldt lige over dit indlæg da jeg selv skulle skrive et andet. Jeg har måske et dv46c baghjul til salg (kun baghjul desværre). Hvis du skulle ende med at vælge dv46c så kan du sende en mail til min profil. Jeg har ingen idé hvad det skal koste endnu, men det kunne vi snakke om.
    Mvh Michael


  • #2   16. sep 2011 Hej.
    Jeg vil anbefale at du køber 2011 (eller 2012) reynolds hjul
    De har en patenteret bremseflade der er 100g køligere under nedbremsning end konkurrerende produkter. Det betyder at du altid har optimal bremseeffekt.
    Nå men de hedder i 2012:
    fortysix er det hjul du efterspørger i top kvalitet, byget på DT240navsæt med DTAerolite eger.det er 46 mm højt. (andre i samme serie: thirtytwo, sixtysix)
    Assault er det billigere alternativ, lidt tungere fælg, DTrevolution eger og et godt Taiwan nav.(i samme serie: attack og strike)

    før den nye teknologi hed hjulene dv46, sdv66 osv.

    HÅBER DET HJÆLPER DIG LIDT..


Kommentér på:
Reynolds expert søges

Annonce