{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.581 visninger | Oprettet:

Jeg så min stjålne cykel igår... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg fik for nogle uger siden stjålet min Trek MTB i Aalborg vestby

I går kom jeg så kørende på Hobrovej i bil, tømmermandsramt efter Motörhead koncert og så fandme så min gamle stjålne cykel komme kørende i modsatte side af vejen. Jeg måtte ned forbi helle-anlæg osv for at vende om, men nåede ikke at fange ham. For #$¤@...

Så hvis I ser en gut på min cykel i det område (sygehus syd/kærby) så bed ham venligst returnere den.

Jeg har købt ny, men følelsen af uretfærdighed nager!

Det var 100% min cykel.. jeg har lavet hele forenden om i forhold til standard.. så der var ingen tvivl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg så min stjålne cykel igår...
  • #1   4. dec 2011 Ærgrerligt du ikke nåede at fange ham - God jagt, nu ved du da i det mindste at den stadig eksisterer smiley

    - Nicklas


  • #3   4. dec 2011 ved det er pisse surt at få nakket sin cykel,men jeg havde været ligeglad med at få min cykel igen da jeg havde fået forsikrings penge.
    hvorfor bruge tid på at lede efter cyklen,når nu det er forsikringens


  • #4   4. dec 2011 Fordi sådan en skumpose ikke skal cykle rundt på en cykel som Rasmus har lagt en masse tid og energi i. Tid og energi han ikke får igen af forsikringen.


  • #5   4. dec 2011 Marc.

    Jeg kigger hver dag på dba osv. efter stumper eller lign. fra min gamle Cube som blev stjålet i sommers.

    Jeg har det sku ikke godt over for forsikringen, hvis jeg ikke selv gør en aktiv del i og finde min gamle cykel.

    Jeg tror desværre bare at disse dyre cykler ryger over grænsen rimelig hurtigt. Men sådan en cykel der kun er 2mdr gammel er skam let og sælge til en god pris. En kædeskift og rengøring, så ser den jo ud som ny smiley

    Men jeg selv, og ligeså mine kammerater holder skam stadig øje med begge mine gamle cube cykler, som begge er blevet stjålet i Århus.

    Cube Acid : Havde altid været opbevaret i lejlighed, men pga. damen sagde stop måtte den i cykel stativet. 1 uge efter blev den nappet. Endda med en scooter kæde igennem stellet.

    Cube Ltd race : Brugte den frem og tilbage til skole i 3 uger, mens jeg var ved og opbygge min Focus black forrest. Den blev stjålet nede i skolegården, som ligger rimelig godt fredet. ( Århus Maskinmester skole )
    Tyven har klippet wirelåsen over i skolegården, og løftet cyklen derfra. Uden nogen har set ngoet smiley

    Håber alle der bor i Aalborg holder et vågent øje efter din cykel.
    Når politiet ikke har mulighed for og komme dette til livs. Må vi selv gøre en indsats.

    Mvh René Merrild


  • #7   5. dec 2011 ville da selvfølgelig tage min cykel hvis jeg så den stå gaden,men gad ikke bevidst at lede efter den.
    fik min 5mdr gamle trek fuel ex8 nakket,men gad seriøst ikke finde den total ramponeret og smadret.så hellere den aldrig dukker op


  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Svar: 17
    #8   31. jan 2012 Hej. Det er så surt øvvvv. Har selv købt en tracker så jeg næste agng kan finde min cykel....

    (link fjernet)



  • #9   31. jan 2012 Rene M.

    hvordan? kan en cykel stående på maskinmesterskolen blive stjålet. havde du stillet den over ved værkstedet. eller foran auditorierne. vil jeg da sige at chancen er minimal da man alligevel skal ret langt ind i gården. og der er store vindues partiger ud mod cyklerne. men folk er jo som altid nogle svin når det handler om andres cykler. og få fat i dem.


  • #10   1. feb 2012 Søndergaard -
    Ja det er også mig en gåde, men væk er den.

    Den stod i stativet ind mod den café baggård. Dvs. den var ikke synlig fra Borggade som skolen ligger ud imod.

    Men desværre er der ingen overvågning eller lign, som kan fælde indbrudstyven smiley

    Men cykeltyvene er bisset nu til dags. Idet den både var låst med wirelås og alm godkendt lås.


Kommentér på:
Jeg så min stjålne cykel igår...

Annonce