{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ultegra Di2 vs Sram Red 2012
  • #2   12. mar 2012 Jeg vil helt klart tage Sram red smiley

  • #3   12. mar 2012 Det er jo en smagssag.
    Red er lettere, flottere, bedre at holde ved..... Efter min smag.
    Jeg ville klart tage Red.


  • #4   12. mar 2012 Ja prisen er jo det samme, og ikke fedt hvis det regner en smule og l... ikke virker, så hælder osse mest til sram red.

  • #5   12. mar 2012 Gianni.... sikke en pis at fyrer af !!..... kører med en der vil afvise det til enhver tid

  • #6   12. mar 2012 " omgang "

  • #7   12. mar 2012 vil bestemt os mene gianni's udmelding er lidt for kontant... det ville næsten være mærkeligt du er (måske) den eneste i verdenen der har de erfaringer og det ikke er til at finde lign eksempler i nogen form for reviews eller tests..

  • #8   12. mar 2012 Gianni, du bør da vist ikke udtale dig om det, du ved tydeligvis ikke noget om det. DA Di2 er noget af det mest hårdføre jeg har set. Det skifter lyn hurtigt, 100% præcist, det klarer alt vejr og slag og batteriet er intet problem -elektronisk gearskifte er vejen frem... det samme gælder vist også Ultegra der vil jeg dog ikke udtale mig

  • #9   12. mar 2012 Jeg tror, at Giannis udmelding var for sjov - eller, det håber jeg! smiley

    Efter at have prøvet en af de "gamle" RED grupper og Di2 ville jeg aldrig være i tvivl: Di2 har langt blødere skift, hurtigere skift og er nemmere at have med at gøre helt generelt.


  • #10   12. mar 2012 Det er som jeg startede med at sige en smagssag.... Di2 skifter blødere og mere lydløst, i forhold til Red og alt andet Sram og Campagnolo.
    Jeg er klart til et mere kontant og evt. mere larmende gearskift.
    Derfor kører jeg også med Sram på mtb'en, som også der, er mere larmende og giver et kontant "KLIK" når der skiftes.
    Ingen tvivl om at Di2 kører suverent godt, men om det kører bedre en Red, kommer jo an på hvad man er til.


  • #11   12. mar 2012 Sram har valgt ikke at lave elektronisk geargruppe til 2012, da de ikke mener de kan lave en elektronisk gruppe som fungerer bedre end deres mekaniske Red..

    Så man må konstatere at Red er super lækkert, men i sidste ende er det en smagssag.


  • #12   12. mar 2012 Det er valget mellem komfort og ekstremt race, så jeg vil sige det kommer an på hvor vigtig vægten er for dig og hvor ambitiøs du er.

    Jeg ville vælge RED fremfor Ultegra pga. vægt. Jeg kører selv med DA Di2 fordi jeg synes det er det bedste kompromis mellem vægt og brugervenlighed.

    Jeg har selv kørt RED det halve af sidste år og kørte sidste halvdel med DA Di2.
    Jeg er meget imponeret af Di2 og det bliver mit valg fremover.


  • #13   13. mar 2012 Klart di2, men kun hvis jeg havde råd til DA. Ultegraen er ganske enkelt for grim.. (smagssag self).

  • #14   28. mar 2012 Så har jeg betalt for den nye Sram red gruppe og kommer nok i starten af næste uge den er da super lækker

  • #15   28. mar 2012 Moderen eller datteren?
    Det er kun et spørgsmål om religion..


Kommentér på:
Ultegra Di2 vs Sram Red 2012

Annonce