{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Laaaang leveringstid på S5 :-( {{forumTopicSubject}}

agghhh, ved sq ikke om jeg skal grine eller græde smiley
Cervelo ( Energisport.dk ) har endnu engang løbet fra deres aftale mht leveringen på S5. De blev ellers bestilt i november, med lovning på levering sidst i feb. Det blev så 2 dage før levering udstudt til d. 23/3, altså på fredag, men igår blev det så udskudt til "engang" i maj..
Ikke fedt, når sæsonen går igan i weekenden.
Man føler sig holdt lidt til grin, men så er det da godt at vores forhandler kan tryller Specialized Tarmac SL4 Pro UI2 M2 2012 frem istedet for.... allerede til på onsdag smiley
Så ingen S5ér til mig......

Så, hvis nogen har en S5 i bestilling, så tjek lige op med jeres forhandler og bed han tjekke op på impotøren smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laaaang leveringstid på S5 :-(
  • #1   21. mar 2012 Har selv haft sammen problem med en Cervelo S2. Her er det svar jeg fik:

    "We are waiting for the coming in from our Cervelo delivery. I have spoken to them this morning (20/3-2012) and the delivery will leave their warehouse tomorrow.
    They had stopped all deliveries for about 8 weeks, because of the sale of Cervelo. As you might know Cervelo has a new owner now, they had massive financial problems and couldn’t deliver anything anymore.
    Now the new owner has paid the manufacturer and the Cervelo season can start finally.
    You will have your frameset by next week.

    Sorry for the delay, but Cervelo sale and all their problems have caused a tremendous chaos, all over Europe we had no direct Cervelo person as contact partnet anymore and even in Canada have changed a lot of people as well."

    Jeg har så været heldig får nemlig rammen her imorgen!


  • #2   21. mar 2012 Ok, der kan man se smiley
    S2 skulle ikke ellers ikke være et problem, for dem er vi blevet tilbudt istedet for S5érn, med levering i næste uge.


  • #3   21. mar 2012 Surt!

    Jeg ville bestille den nye S Works Shiv i Tri udgave, den er så udsolgt for resten af 2012, hvad sker der for det?!

    Men heldigvis er min Venge klar på fredag, vigtigt med det vejr i weekenden smiley


  • #4   21. mar 2012 Rasmus,

    Jeg stod og kiggede på en Siv tri 2012 hos Heino på østerbro. Det var expert modellen godt nok.

    Kan være du kan "nøjes" med den smiley


  • #5   21. mar 2012 Hej Michael, mange tak, men det skal være en S-Works smiley

  • #6   21. mar 2012 Nu ved jeg ikke hvilken S5 du har bestilt, men Webike har S5 på lager.

  • #7   22. mar 2012 @:Andreas L, det var Team med ultegra.

Kommentér på:
Laaaang leveringstid på S5 :-(

Annonce