{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Claus B
Claus B
Tilmeldt:
7. apr 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Er det her noget..?? {{forumTopicSubject}}

Hey...

Hvad siger i til denne cykel... Jeg er mest hyggemotionist og kører måske kun et par tusinde km om året, altså bliver min cykel ikke slidt op... Jeg søger en ny cykel, til fordel for den gamle, uden at blive flænset... Er derfor faldet over denne...

(link fjernet)

Er det noget.. Der sidder jo ganske udemærket udstyr på den til prisen uden det er prangende...

Nogen der kender til handel med denne hjemmeside eller har andre bud på en cykel, så hører jeg det gerne...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det her noget..??
  • #1   6. apr 2012 jaa det er da en udemerket cykel til en hyggemotionist smiley men man kan også få gode og billige racer cykler inde på design cyklers hjemmeside. hvor du faktisk også kan, "hvis du går ned i nærmeste butik " afbetale på cyklen via banken og det er rentefrit og det kan betales over 24 måneder, tror jeg det er. men ihvertfald så tjek det ud smiley http://www.designcykler.dk/racercykler/

  • Claus B
    Claus B Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #2   6. apr 2012 Ja det er jo meget fint men hvis jeg skal have en cykel med sammenlignligt udstyr så skal jeg jo give omkring 10000 istedet for de 5500 som for radonen...
    Jeg har søgt hvad jeg kan herhjemme, men kan ikke finde nogen cykelforretninger der kan give mig ordentlig rådgivning... De vil gerne alle sælge den cykel de har på lager...

    Vil stadig gerne vide noget om Radonen...


  • #3   6. apr 2012 der kan jeg så godt se problematikken....:) og angående Radonen så er det da en glimrende cykel til prisen så jeg vil sig "go for it" smiley

Kommentér på:
Er det her noget..??

Annonce