{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

J H
J H
Tilmeldt:
20. apr 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Begynder mtb {{forumTopicSubject}}

hej, jeg er på udkig efter en god begynder mtb, har ikke haft en før, og har læst og læst på nettet, men syntes der er rigtig mange ting som man skal have styr på, når man skal ud og købe en mtb.
Men har fundet frem til denne som jeg er interesseret i, så ville høre jeres mening omkring den,

http://www.billigcykel.dk/shop/giant-revel-0-2322p.html

og om i evt kender en bedre cykel til omtrent samme prisleje eller gode alternativer:)

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder mtb
  • J H
    J H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   20. apr 2012 daniel t: okay tak for svaret:) prøver at kigge derinde

  • Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   20. apr 2012 www.bikediscount.de - der købte jeg min Cube LTD Pro til nybegynder cykel - har ofret ca. 10k og er ikke gået ned på udstyr..

  • J H
    J H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   20. apr 2012 Brian H: okay den cykel er godtnok noget over mit budget:).
    Leder efter en mtb til lige omkring 5000kr


  • Rune T
    Rune T Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 37
    #5   20. apr 2012 http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a58183/zr-team-5-0.html?mfid=52

    jeg vil evt. forslå at du smider en tusind kroner oven i og køber 6.0 versionen.
    http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a58198/zr-team-6-0.html?mfid=52
    Det er cube som laver radon's stel og man får rigtigt meget mere cykel for de penge næsten alle andre mærker, jeg har kigget på, samtidig med at de giver en god service.


  • #6   20. apr 2012 Jeg har en Brugt, Cube LTD Race fra sidste år du kan få for 4500 hvis du er interesseret med Reba SL og Komplet XT Gear gruppe og Formula RX bremser

  • J H
    J H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #7   21. apr 2012 Rune T: Tak for svaret, vil du mene begge de cykler er et bedre køb, end den giant jeg linker til?
    Og når man køber fra tyskland, Hvor meget af cyklen skal man så til at samle?




  • J H
    J H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #8   21. apr 2012 Thais T: har du nogle billeder af den?

  • Rune T
    Rune T Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 37
    #9   22. apr 2012 der er to muligher;

    1. du kan, alt efter hvor du bor i landet få den til sendt til et, af bike-discount godkendt, værksted som samler cykellen, hvor du også kan få lavet service på den.
    2. hvis du er bare en lille smule fix på fingerene, så burde det ikke være noget problem at samle cyklen selv. det vil under alle omstændigheder også være godt at lærer cykel at kende, da du uvilkårligt, vil komme ud for at cyklen på den ene eller anden måde vil bryde sammen, uanset mærke. mange gange er det små reparation og justeringer der skal til, og det vil kommer til at koste dig en mindre formue hos din lokale cykelpusher, så er det bedre at kunne en del af småtingende selv og bruge smeden når det virkelig gælder.

    under alle omstændigheder hvis du bor i nærheden af de tre centre; i Oksebøl i Jylland, i Vissenbjerg på Fyn og i Værløse på Sjælland, så ville jeg nok selv være forfalden til det vælge det, selv om det koster en smule ekstra, da det ville nemmere med service osv.


  • Rune T
    Rune T Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 37
    #10   22. apr 2012 P.S. ja jeg vil jeg mene både 5.0 og 6.0 er. Gå efter 6.0, den er på alle leder og kanter bedre, og du vil blive meget mere tilfreds med den i længden, så de 1000 kroner er givet godt ud.


  • J H
    J H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #11   22. apr 2012 Rune T:
    okay tak for det brede svar, tror det ender med jeg køber en cykel fra bike-discount smiley

    Tror jeg selv vælger at samle den, skal man til at indstille gear osv på den?


  • Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #12   26. apr 2012 Jonas H

    Den cykel som jeg fik hjem fra Bike-discount fra 1 måned siden, var indstillet i gear - der skulle bare tilføjes styr, luft i gaffel (var endda indstillet til ca 60kg), saddel og forhjul. Det tager ingen tid og der er massere af videoer på youtube af hvordan det skal gøres - også i lyntempo ;o)


  • J H
    J H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #13   26. apr 2012 Brian H: okay det lyder da lige til:)... tak

  • #14   26. apr 2012 prøv at se min annonce det kunne være det var noget for dig..

  • #15   27. apr 2012 En af mine venner købte en Radon ZR Team 5.0 for noget tid siden, syntes det er rigtig fin cykel til pengene. Han samlede den selv, og har ikke rodet med cykler før men har dog god mekanisk snilde.

    Jeg ville også vælge 6.0, men han valgte 5.0 da han ikke viste hvor bidt han ville blive af det.

    En af de ting 5.0 mangler mest er krank boks med udvendige lejer. Giver lidt mere holdbarhed.


  • J H
    J H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #16   27. apr 2012 Jacob William J: Ellers tak,

    Bech, okay lyder godt, Jeg hælder også mest til den 6.0.


Kommentér på:
Begynder mtb

Annonce